کشف فرار مالیاتی بزرگ به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان در آذربایجان شرقی

مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی یک فرار مالیاتی بزرگ دیگر در استان آذربایجان شرقی به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش اگزیم‌نیوز از سازمان امور مالیاتی کشور، وحید عزیزی در مورد این پرونده بزرگ مالیاتی اظهار داشت: براساس اعلام اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی پرونده فرار مالیاتی بزرگ به نام شرکت آرتین فولاد آذر با شناسه ملی ۱۴۰۰۷۵۱۶۵۰۰ که در زمینه آهن فروشی فعالیت می کرد در تبریز کشف شد.

وی افزود: در این خصوص اداره کل مذکور در یک اقدام هدفمند و با همکاری با نهاده های امنیتی، نظارتی و اطلاعاتی، این شرکت را که با ایجاد شرکت های صوری، زنجیره ای کاذب و غیررسمی اقدام به کتمان فروش می نموده، مورد شناسایی قرار داد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: لذا در اجرای بازرسی مالیاتی ۱۸۱ شرکت مذکور در تاریخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۱ توسط واحد اجرایی امور مالیاتی استان فوق الذکر، پس از رسیدگی به اسناد و مدارک به دست آمده، آن اداره کل اقدام به صودور اوراق تشخیص متمم عملکرد، اوارق مطالبه متمم مالیات و ارزش افزوده سنوات ۱۳۹۸ لغایت ۱۴۰۰ نموده که جمع مالیات آن ها حدود مبلغ ۴۲۸ میلیارد تومان است.

عزیزی در پایان گفت: ضمن اینکه تمام اوراق صادره به مودی ابلاغ گردیده و مراحل قطعیت و وصول پرونده در دست اقدام می باشد.

کد خبر 68808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =