تصمیمات جلسه هیات واگذاری درباره مجتمع صنعتی اسفراین و واگذاری نمایشگاه بین‌المللی

در چهارصد و هفتمین جلسه هیات واگذاری در خصوص مجتمع صنعتی اسفراین، شرکت ساختمانی و تاسیساتی ساراتل و واگذاری نمایشگاه‌های بین المللی ایران تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از وزارت امور اقتصادی و دارایی، چهارصد و هفتمین جلسه هیات واگذاری با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و اعضای این هیات در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و پس از طرح موارد مندرج در دستور کار این هیات، در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری ۷۴ درصد از سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین متعلق به شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای واگذاری از طریق بازار سوم فرابورس، تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۰۰ درصد از سهام شرکت ساختمانی و تاسیساتی ساراتل ایران متعلق به سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به‌منظور واگذاری از طریق بازار سوم فرابورس و همچنین اتخاذ تصمیم درباره اصلاح اساسنامه شرکت خودرو (سهامی عام)، از جمله مواردی بود که در دستور کار امروز هیات عالی واگذاری قرار داشت.

همچنین اتخاذ تصمیم درباره پیشنهاد واگذاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران به اتاق تعاون از طریق اجاره و اتخاذ تصمیم در خصوص خروج عنوان شرکت تولید تجهیزات سنگین- هپکو از فهرست موارد مشمول واگذاری از سایر مواردی بود که در نشست امروز هیات عالی واگذاری بررسی شد.

کد خبر 68886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =