شورای روابط تجاری ایران و قطر تشکیل می‌شود

در گفت‌وگوی تلفنی «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو و «شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی» وزیر صنعت و تجارت قطر، بر تشکیل شورای روابط تجاری ایران و قطر به‌منظور توسعه روابط اقتصادی دو کشور تاکید شد.

به گزارش اگزیم‌نیوز از وزارت نیرو، در آستانه برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر، محرابیان در مذاکره با عبدالله آل ثانی با اشاره به برقراری روابط سیاسی مطلوب بین دو کشور ایران و قطر، گفت: بین دو طرف روابط سیاسی بسیار خوبی حاکم است و این مهم حاصل تلاش‌های دوجانبه ایران و قطر است؛ براین‌اساس برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر در ماه جاری فرصتی مناسب برای ارتقای سطح روابط اقتصادی دو کشور خواهد بود.

همچنین وزیر صنعت و تجارت قطر در این گفت‌وگوی تلفنی گفت: با توجه‌ به اهمیت توسعه روابط تجاری دو کشور در حاشیه اجلاس پیش‌رو، شورای روابط تجاری ایران و قطر تشکیل و به‌واسطه آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه اقتصادی و نیز برگزاری بزرگ‌ترین همایش و نمایشگاه تجاری دو کشور انجام می شود.

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر با حضور شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی وزیر صنعت و تجارت قطر و هیات همراه به میزبانی وزارت نیرو از ۱۸ تا ۲۰ آذر در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 69477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =