پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت مدیرعامل بانک ملت

رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت مدیر عامل بانک ملت و از مدیران پرتلاش و اثرگذار شبکه بانکی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روز شنبه اگزیم نیوز، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک ملت و از مدیران پرتلاش و اثرگذار شبکه بانکی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت برادر ارجمند جناب آقای رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک ملت و از مدیران خدوم و پرتلاش نظام بانکی ایران موجب تأثر و تألم گردید.
شخصیت حرفه‌ای، اخلاق‌مدار و خدمات ارزنده این چهره ماندگار نظام بانکداری در دوران مسئولیت‌های مختلف طی ۳۰ سال تلاش آنمرحوم در شبکه بانکی و طرح‌های ملی و اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست و قطعا خدمات بی‌شمار ایشان در مسیر رشد و شکوفایی نظام بانکی ایران اسلامی به ثبت رسیده است.
بدون تردید جایگاه اثرگذار و نقش‌آفرینی بی‌بدیل امروز شبکه بانکی در تامین مالی اقتصاد کشور حاصل دست رنج، تلاش و صرف عمر گران بهای مدیرانی همچون مرحوم مغفور جناب آقای دولت‌آبادی است که با پیگیری و تلاش شبانه روزی همه مدیران خدوم و کارکنان زحمت‌کش شبکه بانکی کشور برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده نظام اسلامی ادامه خواهد داشت.
اینجانب از طرف خود و همکاران نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران، فقدان این مدیر پرتلاش را به خانواده داغدار آنمرحوم، خانواده بزرگ بانک ملت و همه مدیران و همکاران صنعت بانکداری کشورمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت دارم.
محمدرضا فرزین۳۰ دی ۱۴۰۲

کد خبر 70878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =