برگزاری ۲۱۰ مرحله حراج خرده فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام اینکه تا کنون ۲۱۰ مرحله حراج خرده فروشی اموال تملیکی در کشور برگزار شده است، گفت: از ابتدای راه‌اندازی سامانه حراج‌های خرده فروشی در ۲۴ استان این حراج را برگزار کرده‌اند.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز، سعید غلامی باغی با اشاره به برگزاری حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی، اظهار داشت: سامانه حراج خرده فروشی اردیبهشت ماه امسال راه‌اندازی شد، اما از خردادماه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به صورت رسمی افتتاح شد.

وی گفت: به دلیل حرکت سازمان اموال تملیکی به سمت شفافیت و افزایش رقابت، حراج‌های حضوری از دستور کار خارج شد و کالاهایی را که قابلیت‌های عمده فروشی داشت، به مزایده سراسری الکترونیکی منتقل و برخی از کالاهایی دارای قابلیت نیز در حراج‌های خرده فروشی عرضه شد.

معاون سازمان فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در این حراج‌ها از روش نوین و مبتنی بر ابزار الکترونیک استفاده شد، افزود: شرکت در آن برای همه افراد جامعه رایگان است، حتی کارکنان دولت نیز می‌توانند در آن شرکت کنند که موجب شد بخشی از خانوارها کالاهای مورد نیاز خود را به صورت تک قلمی از سازمان خریداری کنند.

غلامی باغی با بیان اینکه تاکنون ۲۱۰ مرحله حراج خرده فروشی در کشور برگزار شده است، بیان کرد: از ابتدای راه‌اندازی سامانه حراج‌های خرده فروشی تاکنون در ۲۴ استان این حراج را برگزار کرده‌اند.

وی گفت: تا کنون در استان‌های تهران، قم، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان، یزد، کرمانشاه، قزوین، ایلام، خراسان رضوی، خوزستان، لرستان، آذربایجان غربی، البرز، کردستان، خراسان جنوبی، گلستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، مرکزی، اصفهان و گیلان حراج خرده فروشی برگزار شده است.

کد خبر 71936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =