انتقال دستاوردهای آبزی‌پروری و دامپزشکی ایران به سنگال

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: هیات آبزی‌پروری و دامپروری کشور سنگال به منظور شرکت در دوره‌های آموزشی و بازدید از تجربیات و دستاوردهای شیلاتی و دامپزشکی ایران، وارد کشور شده اند.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از وزارت جهاد کشاورزی، «مجتبی نوروزی» در دیدار با هیات آبزی پروری و دامپروری سنگال ضمن تبریک عید نیمه شعبان به همه مسلمانان جهان، از برگزاری دوره‌های آموزشی دامپزشکی به هیات سنگالی خبرداد و ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این دوره‌های آموزشی از سوی سازمان دامپزشکی مفید واقع شود.

معاون وزیرجهاد کشاورزی افزود: بازدید این هیات از اسکله‌های صید و صیادی استان‌های جنوبی حاشیه خلیح فارس ایران تجربه‌های خوبی را نصیب این هیات و در ادامه جامعه صیادان و آبزی‌ پروران سنگالی خواهد کرد.

سنگال به دنبال آشنایی با تولید آبزی پروری و مهارت های دامپزشکی ایران است

خانم "سنه تنینگ" sene tening معاون وزیر شیلات کشور سنگال از میزبانی صمیمانه سازمان دامپزشکی ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: هیات اعزامی با رویکرد آشنایی با تجربیات و دستاوردهای آبزی‌پروری ایران و همچنین جمعی از هیات نیز با رویکرد آشنایی با توانایی‌های دامپزشکی ایران در حوزه دامپروری عازم ایران شده‌اند.

وی افزود: با توجه به این که سنگال بستر رونق آبزی‌پروری را دارد، امیدواریم بتوانیم از این سفر با توشه‌ای پربار به سنگال بازگشته و تحولی در سیستم آبزی‌پروری آن کشور ایجاد شود.

کد خبر 71937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =