عرضه کنسرو ماهی با حداقل ۱۵ درصد تخفیف در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: با اجرای طرح «تخفیف ویژه عید تا عید» قیمت کنسرو ماهی از میلاد امام زمان تا عید فطر با حداقل ۱۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از سندیکای صنایع کنسرو ایران، «سید محمد میررضوی» افزود: با توجه به در پیش رو بودن عید نوروز و همزمانی آن با ماه رمضان، تولیدکنندگان کنسرو ماهی در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایفای نقش رسالت اجتماعی خود، طرح تخفیف ویژه فروش کنسرو ماهی را در بازه زمانی میلاد امام زمان تا عید فطر، در دستور کار قرار داده‌اند.

دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران اظهار داشت: از آنجا که دولت مردمی و خدمتگزار به منظور حمایت از مردم، در عرضه کالاهای اساسی مانند روغن، تخفیفاتی را اعمال کرده است، واحدهای تولید کننده کنسرو ماهی عضو سندیکای صنایع کنسرو ایران در راستای سیاست های حمایتی دولت، محصولات خود را در مراکز عرضه مستقیم مانند میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای، دست کم با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می کنند.

میررضوی ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح ویژه، در آستانه سال نو، به مردم کمک کند تا پروتئین مورد نیازخود را از طریق تهیه کنسرو ماهی به عنوان یک محصول سالم و مقوی و مغذی تامین کنند.

کد خبر 71979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =