بازدید کارشناسان بانک توسعه صادرات ایران از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور در تهران، کارشناسان بانک توسعه صادرات ایران با هدف معرفی خدمات و تسهیلات این بانک به صادرکنندگان در نمایشگاه حضور یافتند.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، کارشناسان این بانک با هدف توسعه تعامل با جامعه صادراتی کشور و استفاده از ظرفیت نمایشگاه اکسپو با بازدید از غرفه های نمایشگاه با مدیران صنایع مختلف، پیرامون ظرفیت های بانک توسعه صادرات ایران برای حمایت و توسعه فعالیت های صادراتی به طور مستقیم گفتگو کردند.

کارشناسان بانک نیز ضمن معرفی طرح الماسان بانک، سیاست ها و برنامه های بانک را در حوزه منابع، مصارف و بانکداری شرکتی تشریح کردند. همچنین اطلاعات لازم در خصوص انواع خدمات و حمایت های مالی بانک از صادرات دانش بنیان را به مسئولان شرکت های حاضر در نمایشگاه ارایه کردند.

نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.
رخدادهای مهمی نظیر ایران اکسپو، جدا از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملا به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.
گفتنی است بانک توسعه صادرات ایران نیز به عنوان تنها اگزیم بانک ایران ماموریت حمایت مالی از صادرات غیرنفتی کشور را به عهده داشته و در حال حاضر با ۳۸ شعبه فعال در سراسر کشور خدمات متنوع بانکی را به صادرکنندگان ارایه می دهد. یکی از طرح های اخیر این بانک، طرح الماسان است که مشتریان می توانند با استفاده از این طرح، خدمات متمایز و جامع بانکی را دریافت کنند.

کد خبر 73324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =