بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز

سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز این بانک بازدید و با رئیس و کارکنان شعبه درخصوص مسائل تخصصی حوزه کسب و کار گفتگو کرد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، در پی کسب رتبه اول شعبه تبریز در تحقق هدف جذب منابع تعیین شده محمد رضایی ضمن حضور در شعبه، به صورت جداگانه با کارکنان درخصوص مسائل تخصصی حوزه کسب و کار به بحث و گفتگو پرداخت.
وی طی سخنانی درخصوص "تبیین سیاست‌های مدیریت بانک در حوزه سرمایه انسانی، رفاه، آموزش و پشتیبانی" و "دریافت پیشنهادات، انتقادات و انتظارات کارکنان شعبه در حوزه منابع انسانی" به تبادل نظر با همکاران پرداخت.
وی در ادامه بر برنامه‌ریزی برای توزیع صحیح نیرو، انجام آموزش‌های ضمن خدمت، ایجاد تعادل بین کار و خانواده، انجام فرآیند گردش شغلی، لزوم رعایت اصل عدالت در توجه به تلاش کارکنان ساعی تأکید کرد و ضمن پاسخ به پرسش‌های همکاران، در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.
این گزارش می‌افزاید، نادر علیزاده رئیس شعبه تبریز با عرض خیر مقدم و تشکر از حسن توجه دکتر خانی مدیرعامل بانک و دیگر مسئولین در بانک توسعه صادرات ایران، ضمن ارائه گزارش مختصری از منابع و مصارف و فعالیت شعبه در جهت دسترسی به اهداف تعیین شده تاکید کرد.
وی افزود: کارکنان شعبه تبریز بر تلاش مستمر در جهت حفظ جایگاه این شعبه و دسترسی به اهداف تعیین شده از طریق جذب منابع و تمرکز بر افزایش درآمدهای غیرمشاع با اعطای خدمات بانکی مصمم هستند.
در پایان این نشست، سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از زحمات همکاران ساعی و تلاشگر شعبه با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر نمودند.

کد خبر 73425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =