۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
اخبار کوتاه اقتصادی

در سال حمایت از کالای ایرانی، شعار سال بانک کشاورزی با عنوان «خدمات بهتر،تسهیلات بیشتر، حمایت از تولید پایدار کشاورزی» در 9 ماهه اول سال جاری به میزان زیادی تحقق یافت.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از بانک کشاورزی، در 9 ماهه اول سال جاری مانده تسهیلات پرداختی این بانک مبلغ 124هزار و133 میلیارد ریال  افزایش یافت که  این میزان رشد،بیش از دو برابر رشد مانده تسهیلات پرداختی در 9 ماهه اول سال 1396 بوده است.

بر اساس این گزارش، کل تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در نه ماهه سال 1397 بالغ بر 291 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مقطع مشابه سال گذشته، 47 هزار میلیارد ریال بیشتر بوده است.
شایان ذکر است برمبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید و تحقق شعار ملی «حمایت از کالای ایرانی»، شعار«خدمات بهتر،تسهیلات بیشتر، حمایت از تولید پایدار کشاورزی»به عنوان شعار سال بانک کشاورزی و محور برنامه های این بانک برای پشتیبانی بیشتر از بخش کشاورزی در سال 1397 انتخاب شد که حاصل این حمایت بیشتر، در رضایت مسئولان بخش کشاورزی و پیام های قدردانی استانداران استان های کشور به خوبی مشهود است.

انتصاب هشت تن از معاونان ذیحساب و مدیران کل امور مالی دستگاه های دولتی

طی احکام جداگانه ای از سوی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور، معاونان ذیحساب و مدیران کل امور مالی هشت سازمان و شرکت دولتی منصوب شدند.

بر اساس احکام صادره از سوی سید رحمت اله اکرمی، "هادی شیوعی لنگری"، "سید محسن صالحی"، "سهیلا کیوان راد" و "رقیه تقی پور کاظمی" به ترتیب به عنوان معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان انتقال خون ایران، سازمان هواشناسی کشور، سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان آموزش و پرورش شهر تهران منصوب شدند.

بر این اساس، همچنین، "محسن یونسی زاده" و "آرش عباسی ساری" به عنوان معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انتخاب شدند.

این گزارش حاکی است، "محمد ماستری فراهانی" و "عباس خداپرست سالک معلمی" نیز به عنوان معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی و شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

در متن احکام صادره از سوی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور برای افراد مذکور آمده است، در اجرای ماده 32 قانون محاسبات عمومی کشور به موجب این حکم به سمت معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان مذکور منصوب می شوید تا به منظور انجام وظایف محوله و قانونی در قالب شرح وظایف و تفویض اختیار صادره از طرف ذیحساب مربوطه برابر ضوابط و مقررات عمل نمایید، همچنین مستفاد از ماده قانونی صدرالذکر، مدت و زمان خاتمه این ماموریت به تشخیص معاونت می باشد. موفقیت شما را در انجام مسئولیت های محوله از خداوند بخشنده و مهربان که ناظر بر اعمال ماست، خواهانم.

کد خبر 26281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =