کتاب مربی تریلیون دلاری نوشته بیل کمپل

کتاب مربی تریلیون دلاری نوشته بیل کمپل از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و وال استریت ژورنال و همینطور USA Today است

کتاب مربی تریلیون دلاری نوشته بیل کمپل از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و وال استریت ژورنال و همینطور USA Today است که سال 2019 در 240 صفحه به زبان انگلیسی و با عنوان Trillion Dollar Coach: The Leadership Playbook of Silicon Valley"s Bill Campbell به چاپ رسیده است.

کتاب «مربی تریلیون دلاری دستورالعمل های رهبری بیل کمپل از سیلیکون‌ولی» با ترجمه‌ی هادی بهمنی که نشر نوین آن را چاپ و به بازار عرضه کرده، یکی از ترجمه‌های روان این کتاب است. ترجمه‌ی دیگر با عنوان «مربی تریلیون دلاری» متعلق به انتشارات میلکان است که محمدرضا شفاهی ترجمه‌ی آن را برعهده داشته است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های مربی‌گری و مشاوره در کسب‌وکار طبقه‌بندی شده است. 


تیم سه نفره‌ای متشکل از اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و الن ایگل که پیش‌تر کتاب درخشان «گوگل چگونه کار می‌کند» را از خود به‌جای گذاشته‌اند، این‌بار با مطرح‌کردن درس‌هایی از بیل کمپل، رهبر و مربی موفق برخاسته از سیلیکون‌ولی، کتاب راهنمای ارزشمندی متشکل از دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل نوشته‌اند.

گفته می‌شود، این 3 نفر برای قدردانی از مربی‌گری بی‌دریغ و دلسوزانه‌ی بیل کمپل این کار را انجام داده‌اند. اریک اشمیت به‌مدت 10 سال در گوگل کار مدیریت اجرایی را بر عهده داشته است. جاناتان روزنبرگ نیز تا سال 2011 به‌عنوان معاون اول رئیس گوگل در این شرکت کار می‌کرد. الن ایگل از سال 2007 به گوگل پیوست و مدیر ارتباطات اجرایی گوگل بوده است.

اعضای این تیم با سوابقی که از خود به‌جای گذاشته‌اند، در تیم سه نفره‌شان کتابی تالیف کردند که برای مخاطبان مجموعه‌ای از تجربه‌های واقعی کسب‌وکارهای موفق و دستورالعمل‌هایی برای رهبری موفق و پیشرو است. 
درس‌های الهام‌بخش و عملی برای موفقیت در کسب‌وکار در کتاب مربی تریلیون دلاری توصیه شده است.

این کتاب توسط تیم سه نفره‌ای از اعضای قدیمی شرکت گوگل نوشته شده که بر اعتبار آن می‌افزاید. بیل کمپل، مربی موفقی است که کار کوچینگ و مربی‌گری را فراتر از یک آموزش معمولی و انتقال تجربه‌ی صرف برای شرکت‌های بزرگی مثل گوگل و اپل انجام داده است. او از مربی‌گری فوتبال آغاز کرد. بیل کمپل سال 1964 از دانشگاه کلمبیا در رشته‌ی ارشد اقتصاد فارغ‌التحصیل شد.

پس از کسب تجربه‌های کاری در JWT و Kodak، برای پیوستن به اپل به سیلیکون‌ولی رفت. او بعدها مدیر اجرایی کلاریس و اینتویت شد و همچنین در مقام مربی‌گری (کوچینگ) برای اپل و گوگل کارش را ادامه داد. بیل کمپل برای شرکت‌های دیگری نظیر eBay و Twitter نیز کار مشاوره و مربی‌گری را انجام داد و نتایج درخشانی از خود به‌جای گذاشت. او یکی از عالی‌ترین مربیانی است که جهان به‌خود دیده است.

کد خبر 30765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =