هفته اقتصادی چین در نمایشگاه صنعت کلید می خورد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای تهران آغاز به کار می کند. این نمایشگاه به مدت سه روز با حضور صنعتگران فعال در عرصه صنعت و بازرگانی بر پا خواهد شد. همزمان با برپایی این نمایشگاه افتتاحیه هفته اقتصادی چین در تهران برگزار می شود

 مریم خورشیدی - به گزارش اگزیم نیوز هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت 14 مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای تهران آغاز به کار می کند. این نمایشگاه به مدت سه روز با حضور صنعتگران فعال در عرصه صنعت و بازرگانی بر پا خواهد شد. همزمان با برپایی این نمایشگاه افتتاحیه هفته اقتصادی چین در تهران برگزار می شود.

 نمایشگاه بین المللی صنعت یکی از وسیع ترین و گسترده ترین رویداد صنعتی و بازرگانی است که  همه ساله در ماه مهر با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های فعالین حوزه صنعت و سوق دادن آنها به سمت بازارهای گسترده تر تشکیل می شود.

 این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت کشورهای مختلف در عرصه صنعت و تکنولوژی به شمار می آید.

 لازم به ذکر است 100 شرکت از استان جین جیان چین دستاوردهای خود را در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت به نمایش می گذارند. جین جیانگ دومین استان صنعتی چین است که از ابتدای امسال تا کنون 4 میلیارد و 800 میلیون دلار با جمهوری اسلامی ایران مبادلات بازرگانی داشته است.

 چین به عنوان شریک اول تجاری ایران در میان سایر شرکای اقتصادی جایگاه ویژه ای داشته و دارد.

 حجم مبادلات اقتصادی و تجاری تهران و پکن در شش ماهه اول سال ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است و با توجه به انجام مذاکرات و رایزنی‌ها بین طرفین، آینده تعاملات دو کشور مثبت ارزیابی می‌شود.

شرکت های چینی در این نمایشگاه می توانند با همتایان ایرانی خود دیدار داشته باشند و درباره توسعه روابط تجاری و بازرگانی و آشنایی با جامعه تجاری منطقه در حوزه های مختلف صنعتي بحث و تبادل نظر کنند.

کد خبر 22051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =