كاهش مشكلات صادركنندگان با تسهيل صدور ويزاي عمان

عباس عبدالخاني گفت: براي حضور صادركنندگان ايراني در كشور عمان، تسهيلات بسياري در اين كشور فراهم شده است كه از آن جمله مي توان به تسهيل صدور ويزاي عمان، انجام مشورت هاي تجاري مورد نياز، ارائه اطلاعات مرتبط با ثبت شركت‌ها،سرمايه گذاري در مناطق آزاد و .... اشاره كرد

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران درعمان گفت: براي حضور صادركنندگان ايراني در كشور عمان، تسهيلات بسياري در اين كشور  فراهم شده است كه از آن جمله مي توان به تسهيل صدور ويزاي عمان، انجام مشورت هاي تجاري مورد نياز، ارائه اطلاعات مرتبط با ثبت شركت‌ها،سرمايه گذاري در مناطق آزاد و .... اشاره كرد.

به گزارش اگزيم نيوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ايران، عباس عبدالخاني رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران درعمان با بيان اين كه سفارت كشورمان در راستاي توسعه سطح روابط تجاري بين دو كشور ايران و عمان، تسهيلات ويژه اي براي صادركنندگان در نظر گرفته است اذعان كرد: تسهيل صدور ويزاي عمان، انجام مشورت هاي تجاري مورد نياز، ارائه اطلاعات مرتبط با ثبت شركت‌ها،سرمايه گذاري در مناطق آزاد، خدمات بانكي، هماهنگي ملاقات ها با بازرگان‌هاي عماني و اتاق‌هاي بازرگاني و راهنمايي جهت حل و فصل مشكلات حقوقي از مهمترين خدماتي است كه در اين كشور به صادركنندگان داده مي‌شود.

وي با بيان اين كه درراستاي تعامل و گسترش روابط تجاري بين دو كشور، سفارت ايران داراي بيشترين ارباب رجوع در سطح منطقه است ادامه داد: طي دوسال اخير هيات تجاري، اقتصادي و سرمايه گذاري متعددي از 20 استان مختلف ايران به منظور توسعه صادرات با هماهنگي سفارت كشورمان از عمان بازديد كرده‌اند و روزانه به طور متوسط 20 نفر از فعالان تجاري ايراني جهت ارايه مشورت هاي تجاري مورد نياز به سفارت‌خانه مراجعه مي كنند.

عبدالخاني با اشاره به اين كه واردات محصولات ايراني به اين كشور داراي رشد قابل توجهي بوده است يادآور شد: با پيگيري هاي سفير جمهوري اسلامي ايران، تحولات مهمي در صدور ويزا براي اتباع ايراني صورت گرفته به طوري‌كه در حال حاضر ويزاي عمان ظرف يك روز اداري و به آساني صادر مي شود و اين موضوع روند توسعه صادرات به اين كشور را تسهيل مي‌بخشد.

کد خبر 22884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =