سفر هیات تجاری-بازاریابی مصالح ساختمانی ایرانی به عمان

در خلال پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان عمان، هیات تجاری-بازاریابی ایران با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران به مسقط سفر کرد

در خلال پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان عمان، هیات تجاری-بازاریابی ایران با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران به مسقط سفر کرد.

به گزارش اگزيم نيوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، عباس عبدالخانی، رایزن بازرگانی ایران در عمان، گفت: این هیات متشکل از ۱۸ فعال تجاری در زمینه‌های مختلف مصالح ساختمانی و زیربنایی به مدت چهار روز ار عمان بازدید خواهند کرد.

وی افزود: طی این سفر، هیات مذکور ضمن بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان عمان، با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط، اتاق بازرگانی عمان، مسئولین مناطق آزاد صحار و دقم و نیز سازمان جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات(اثراء) و همچنین بانک صحار نشست‌های تخصصی جداگانه ای خواهند داشت. بازدید از چند شوروم مصالح ساختمانی ایرانی نیز از برنامه های سفر هیات یاد شده می باشد.

عبدالخانی هدف اصلی این سفر را که آشنایی با فضای کسب و کار تجاری کشور عمان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از ظرفیت های صادراتی کشورمان به عمان، مصالح ساختمانی است که با بررسی شرایط حضور در بازار عمان و کشورهای پیرامونی می‌توان از این ظرفیت صادراتی به بهترین نحو استفاده کرد.

رایزن بازرگانی ایران در عمان، ثبات و امنیت و قانونمند بودن این کشور و همجواری با یمن و نزدیکی به بازارهای شرق آفریقا را از مزیت‌های بازار این کشور قلمداد کرد و گفت: در سالجاری سه شوروم مصالح ساختمانی توسط فعالان تجاری ایرانی در مسقط گشایش یافته است.

کد خبر 23920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =