افتتاح بزرگ‌ترین سیستم سورتینگ هوشمند پستی کشور

بزرگ‌ترین سیستم سورتینگ هوشمند (دسته‌بندی و مرتب‌سازی مکانیزه) مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات در مرکز تجزیه و مبادلات مکانیزه پست لشگر، افتتاح شد.

با افزایش ترافیک مرسولات پستی در کشور، نیاز به مراکز پردازش هوشمند بیش از گذشته ضرورت یافت. اسفند گذشته نخستین مرکز مکانیزه تجزیه و مبادلات در مرکز پردازش هوشمند مرسولات پستی (مرکز خلیج فارس) در تهران افتتاح شد. پس از آن، سیستم پردازش هوشمند به اصفهان رسید و امروز همزمان با دهه فجر، سیستم سورتینگ هوشمند در مرکز تجزیه و مبادلات کشور (چهارراه لشکر) افتتاح شد.

توسعه زیرساخت‌های لجستیکی لازمه افزایش سرعت و کیفیت در خدمات رسانی است، به همین واسطه اکنون اقدامات متعددی همچون ارتقای شبکه حمل و نقل پست، راه‌اندازی سامانه هوشمند تجزیه مبادلات و بهبود سامانه رهسپاری در دستور کار قرار گرفته است.

شیوع ویروس کرونا و افزایش سفارش‌های اینترنتی سهم غیر نامه‌ای مرسولات پستی را تا ۳۰ درصد افزایش داده است و به همین دلیل توسعه زیرساخت‌ها برای پاسخگویی به نیاز مردم و افزایش سرعت و کیفیت ارسال مرسولات پستی در اولویت قرار گرفت. مراکز پردازش هوشمند، امکان تجزیه هزاران مرسوله پستی در ساعت را فراهم می‌کنند.

کد خبر 50298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =