رایزنی برای گسترش همکاری‌های تجاری/ دعوت از تیم اقتصادی بورکینافاسو

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو۱۴۰۳، از اعلام آمادگی ایران برای دعوت از وزرای اقتصادی بورکینافاسو برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز از سازمان توسعه تجارت ایران، مجید تکبیری در دیدار با محمدی کابوره، سفیر بورکینافاسو در تهران با اشاره به اعلام آمادگی ایران برای حضور هیات دولتی و بخش خصوصی بورکینافاسو در نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران به سایر کشورهاست، از این‌رو برای هیچ کشوری فضای مشخصی برای عرصه محصولات‌ در نظر گرفته نشده است.

وی از ابراز تمایل اتاق بازرگانی ایران برای همکاری با اتاق بازرگانی بورکینافاسو خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته حجم تجارت ایران با بورکینافاسو قابل توجه بود و امیدوار هستیم تجارت دو کشور در زمینه دارو، خدمات فنی و مهندسی و صنعت نیز گسترش پیدا کند.

در ادامه این دیدار سفیر بورکینافسو با تاکید بر توسعه ارتباط سازمان‌های توسعه تجارت دو کشور، گفت: هیات‌های اقتصادی از بورکینافاسو جلساتی در اتاق بازرگانی ایران و تهران داشتند که این جلسات منجر به آشنایی بیشتر تجار از یکدیگر شد.

محمدی کابوره با اشاره به تلاش برای فراهم کردن زمینه‌های توسعه همکاری‌های تجاری دو کشور بیان کرد: بدون تردید وزرای اقتصادی بورکینافاسو در نمایشگاه اکسپو ایران شرکت خواهند کرد تا زمینه‌ساز گسترش همکاری‌های تجاری باشد.

کد خبر 72378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =