امسال علاوه بر پاداش‌های صرفه‌جویی، به مشترکان برق جایزه هم اهدا می‌شود

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: امسال علاوه بر پاداش‌های سال گذشته، جوایز متنوعی برای مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، در نظر گرفته شده است.

به گزارش روز شنبه اگزیم نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگویی با بیان آنکه سال گذشته مشترکان صنعت برق همکاری خوبی با این صنعت داشتند و ۴۰ درصد مشترکان در طرح مدیریت مصرف شرکت کردند، افزود: سال گذشته برای مشترکان برق پاداش خوش مصرفی در نظر گرفته شده بود که به مشترکان تعلق گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز برای همراهی مشترکان پاداش صرفه‌جویی در نظر گرفته شده که علاوه بر پاداش‌های سال گذشته جوایز دیگری تعیین شده است و به قید قرعه مشترکان خوش مصرف اهدا خواهد شد.

رجبی مشهدی ادامه داد: همچنین ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک ایرانی مانند دنا، ۲۰۷ و تارا نیز پیش‌بینی شده که مشترکان می‌توانند با کسب و جمع‌آوری امتیاز از محل کاهش مصرف برق، در قرعه کشی این محصولات نیز شرکت کنند.

وی گفت: هموطنان می‌توانند با نصب نرم افزار کاربردی «با انرژی» روی گوشی‌های هوشمند خود از روش‌هایی که برای کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده استفاده کنند و از امتیازهای تعریف شده برخوردار و ضمن حفظ رفاه با کاهش مصرف از این جوایز بهره‌مند شوند.

سخنگوی صنعت برق همچنین یادآور شد: در این نرم افزار، شبیه‌سازی طراحی شده است که مشترکان می‌توانند با ثبت وسایل برقی خود، میزان مصرف را به طور تقریبی تخمین بزنند.

رجبی مشهدی گفت: مشترکان با کاهش مصرف ۱۰ درصدی می‌توانند امتیاز دریافت کنند و با استمرار در کسب امتیاز، شانس خود را برای دریافت جوایز بیشتر و بزرگ‌تر افزایش دهند.

وی درباره راهکارهای کسب امتیاز نیز افزود: مشترکان می‌توانند با نصب برنامه کاربردی با انرژی امتیاز کسب و با استفاده درست از وسایل برقی، کاهش مصرف در ساعات اوج و قرار دادن دما روی ۲۴ یا ۲۵ درجه امتیازات خود را برای شرکت در قرعه کشی بیشتر کنند چرا که امتیاز بیشتر می‌تواند شانس کسب جوایز بزرگ را افزایش دهد.

کد خبر 74037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =