دو انتصاب جدید در وزارت اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکامی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و همچنین عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی را منصوب کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت متبوع را به عنوان رییس شورای عالی شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران منصوب کرد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در حکم صادره از سوی دکتر فرهاد دژپسند برای عباس معمار نژاد آمده است: با استناد به مفاد بند (الف) ماده (14) اساسنامه "شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران" به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان رییس شورای عالی شرکت یاد شده منصوب می شوید.
توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلای ایران از خداوند منان مسالت می نمایم.

انتصاب عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، جلیل قاسمی را به مدت سه سال به عنوان عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
در متن حکمی که از سوی دکتر فرهاد دژپسند صادر شد، آمده است: به استناد ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده 3 آیین نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری، به مدت سه سال به این سمت منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم با دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری داشته باشید.
توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.

بانک ملی ایران، همواره در کنار دولت و مردم است

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: این بانک در همه دوران ها، همواره دوشادوش دولت در کنار مردم بوده است.

به گزارش بانک ملی ایران، محمود شایان در بازدید از واحدهای بانک در استان قزوین با بیان این که بانک ملی ایران از همه ظرفیت های خود برای رشد و توسعه کشور استفاده خواهد کرد، افزود: کارکنان دلسوز و توانمند این بانک همه توان خود را برای پیاده سازی اهداف بلند دولت به کار می گیرند.
وی همچنین با قدردانی از خدمات واحدهای بانک در استان قزوین، راهنمایی های لازم برای بهبود عملکرد این واحدها را ارائه کرد.
شایان در سفر خود به این استان از بخش های مختلف مانند دوایر صندوق، انتقالات و سپرده های شعبه ممتاز قزوین و بانک کارگشایی بازدید کرد.

پست‌ بانک‌ ایران بسترهای مناسبی برای انجام امور حساب‌های دولتی دارد

سیداصغر جلیلی‌نیا مدیرامورمالی پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان خراسان جنوبی گفت: این بانک بسترهای مناسبی برای انجام امور حساب‌های دولتی دارد. اما بایستی برای معرفی این توانمندی‌ها به سازمان های دولتی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد. 

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: جلیلی‌نیا؛ جذب منابع ارزان‌قیمت برای سوددهی مطلوب شعب را ضروری دانست و افزود: کنترل سود و زیان و برنامه‌ریزی برای سودده بودن شعبه باید محور همه فعالیت‌ها در واحدهای اجرائی باشد. 

وی کنترل سقف نقدینگی مجاز استان خراسان‌جنوبی را مناسب و قابل تقدیر ارزیابی نمود و تصریح کرد: نصب و‌راه اندازی اصولی درگاه‌های الکترونیک برای ایجاد تعادل در گردش نقدینگی و کسب درآمد بسیار مؤثر است. 

جلیلی‌نیا با مدیران کل دیوان محاسبات و اداره کل فناوری اطلاعات استان نشست مشترکی برگزار و در ادامه نیز از شعب مرکزی و خاوران بیرجند بازدید کرد.

به گزارش پست بانک ایران؛ جلیلی‌نیا؛ جذب منابع ارزان‌قیمت برای سوددهی مطلوب شعب را ضروری دانست و افزود: کنترل سود و زیان و برنامه‌ریزی برای سودده بودن شعبه باید محور همه فعالیت‌ها در واحدهای اجرائی باشد.

وی کنترل سقف نقدینگی مجاز استان خراسان‌جنوبی را مناسب و قابل تقدیر ارزیابی نمود و تصریح کرد: نصب و‌راه اندازی اصولی درگاه‌های الکترونیک برای ایجاد تعادل در گردش نقدینگی و کسب درآمد بسیار مؤثر است.

جلیلی‌نیا با مدیران کل دیوان محاسبات و اداره کل فناوری اطلاعات استان نشست مشترکی برگزار و در ادامه نیز از شعب مرکزی و خاوران بیرجند بازدید کرد.

توسعه خدمات الکترونیکی گامی در جهت افزایش رضایت مودیان

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه خدمات الکترونیکی موجب تسهیل فرآیند خدمات‌رسانی، افزایش میزان رضایت‌مندی و کاهش مراجعات حضوری مودیان می‌شود.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از رسانه مالیاتی، غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، در جلسه کارگروه توسعه مدیریت و عملکرد استان به دستاوردهای اجرای طرح جامع مالیاتی اشاره کرد و گفت: سازمان امور مالیاتی کشور توانسته است با تکیه ‌بر توان و دانش داخلی، فرایندهای نگهداری و ارتقای سیستم‌های این طرح عظیم را بر عهده‌ گیرد.

وی افزود: با توجه به توسعه ساختار طرح جامع مالیاتی و سیستم یکپارچه مالیاتی در بخش‌های مختلف، کلیه همکاران ادارات امور مالیاتی بایستی توانمندی و دانش کاربردی خود را جهت استفاده مناسب از این بستر به وجود آمده، ارتقاء دهند. 

شریفی با بیان اینکه تمامی فرآیندهای مالیاتی از طریق سامانه های پیامکی به اطلاع مودیان می‌رسد، افزود: هم اکنون تمام خدمات این اداره کل در قالب سامانه های الکترونیکی به مودیان ارائه می‌شود و با راه‌اندازی سامانه پیامکی تمام مراحل رسیدگی به پرونده ها به اطلاع مودیان می‌رسد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای پیگیری نیست. 

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه باید مراقب تولید داخلی و ملی، سرمایه‌گذاری و اشتغال باشیم، گفت: با تمرکز بر موضوع مقابله با فرارهای مالیاتی و کشف منابع جدید، تا حدود زیادی می‌توان فشار مالیاتی بر تولید، سرمایه گذاری و اشتغال موجود را کاهش داد. 

وی ابراز امیدواری کرد با روند رو به رشد فعالیت‌های مالیاتی در بستر طرح جامع مالیاتی و همکاری همه جانبه فعالان اقتصادی و مسئولین دستگاه‌های اجرایی، شاهد بهبود روش‌های تشخیص و وصول مالیات، کاهش فرار مالیاتی، کاهش مفاسد اقتصادی، رفع تبعیض و افزایش کارایی جهت تأمین مناسب بخش مهمی از درآمدهای کشور جهت توسعه خدمات و امکانات قابل ارائه به مردم ، خصوصا بخش های آسیب پذیر جامعه باشیم.

کد خبر 26202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =