لزوم توسعه زیرساخت های نرم افزاری برای اگزیم بانک ایران

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران عصر به همراه تنی چند از مدیران بانکی از شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا بازدید کرد و از فعالیت های این شرکت تقدیر کرد

 علی صالح آبادی در دیدار از شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا گفت: دستاوردهای شرکت صحرا از آغاز فعالیت تا امروز، به عنوان بال IT  شرکت تامین سرمایه تمدن قابل توجه بوده و جای تقدیر دارد. 

وی طراحی درگاه ها و تعریف خدمات و محصولات را به منظور جذب مخاطب و نیز آموزش آنها در حوزه صندوق های سرمایه گذاری، حسابداری کارگزاری، آنلاین سهام و آنلاین کالا  و بازنویسی و ایجاد محصولات جدید را یک ایده هوشمندانه توصیف کرد و گفت:  علاوه بر اینکه پیشگام بودن در این عرصه یک امتیاز به شمار می رود؛ بها دادن به مقوله کسب و کارها برای کشور بسیار سودمند است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران ریسک سنجی و راهکارهای مدیریت آن در بازار سرمایه را بسیار پر اهمیت  خواند و گفت: عملکرد  شرکت صحرا نشان می دهد که این توانمندی را دارد که به عنوان یک نهاد تخصصی در عرصه مدیریت ریسک، به همه نهادهای مالی خدمات ارائه دهد.

صالح آبادی از گسترش همکاری های بانک توسعه صادرات و شرکت صحرا استقبال کرد و گفت: در راستای طراحی سرویس های خاص بانک توسعه صادرات ، اداره امور فن آوری اطلاعات و ارتباطات آمادگی دارد از ایده های عملیاتی شرکت صحرا استفاده کند.

 وی ارتقا فناوری و استفاده از ساز و کار نوین بانکداری را در قالب برنامه های جدید زیر ساخت توسعه فعالیت های بانک توسعه صادرات عنوان کرد و گفت: این دیدار مبدا همکاری های آینده دو طرف محسوب می شود؛ ارتباط با بازار سرمایه، کسب مشاوره در حوزه ارزی، مباحث حوزه ریسک و اعتبار سنجی از دیگر مواردی است که طی جلسات آینده بانک توسعه صادرات و شرکت صحرا به آنها پرداخته خواهد شد.

به گزارش اگزیم نیوز پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا توسط امیر سیدی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت صحرا، محمودرضا خواجه نصیر دستاوردهای این شرکت را یک، تجربه یکتا و غیر قابل بازتولید دانست و گفت: عملکرد مطلوب و خارق العاده صحرا در حوزه مالی و حرفه ای با بهره مندی از توان تخصصی در حوزه IT و ترکیب آن با کار مالی نشان داد که تقاضای بسیاری در کشور برای بازار سرمایه به شرط ارائه خدمات مطلوب وجود دارد.

خواجه نصیر ضمن پیش بینی رشد عملکرد شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا در سال آتی گفت: این شرکت می تواند در عرصه های مختلف اعم از مباحث ارزی، ارتباط با بازار سرمایه، ارائه خدمات مورد نیاز و مشاوره های تخصصی، همکاری مطلوبی با بانک توسعه صادرات ایران داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شرکت صحرا تنها ارائه دهنده ابزارهای معاملات آپشن و آتی شاخص در سال 97، اقدام به عرضه نسخه جدید نرم افزار مدیریت صندوق های سرمایه گذاری تحت نام فینیکس فاند، حسابداری کارگزاری تحت عنوان فینیکس بک آفیس، آنلاین سهام و آنلاین کالا تحت عنوان فینیکس ترید کرد و بازنویسی و ایجاد محصولات جدید را در دستور کار خود قرار داد و در این راستا جذب نیرو و تیم سازی گسترده ای را آغاز کرده است. به گفته امیر سیدی آموزش نیروی تخصصی یکی از راهبردهای شرکت صحراست و در این حوزه موفقیت چشمگیری داشته است. سیدی بر غیر فردی بودن شرکت نرم افزاری تاکید کرد و گفت: جذب نیروهای توانمند و ساختارسازی از مهم ترین فعالیت شرکت صحرا بوده است.

 به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز دکتر صالح آبادی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت، از نسخه جدید نرم افزار مدیریت صندوق های سرمایه گذاری تحت نام فینیکس فاند، و نسخه عملیاتی آن بر روی صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر رونمایی کرد.

 

کد خبر 32004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =