بیشترین مرز ترانزیتی کشور متعلق به گیلان است/ رمز موفقیت امروز کشور، پیشرفت در تکنولوژی و تولید دانش است

نماینده منتخب لنگرود گفت: با وجود ۱۱۰هزار واحد صنفی و دو هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی و همچنین ۱۰۶ معدن، تامین بیش از ۴۵ درصد اشتغال استان را برعهده داریم.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان در دیدار با نماینده منتخب مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ۱۱۰هزار واحد صنفی و دو هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی و همچنین ۱۰۶ معدن، تامین بیش از ۴۵ درصد اشتغال استان را برعهده داریم.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز،رییس سازمان صمت گیلان با اعلام این خبرافزود: بهره مندی از توانمندی و ظرفیت‌های نمایندگان برای توسعه همه جانبه گیلان در سطح ملی و استانی بسیار راهگشا خواهد بود.

فرهاد دلق پوش تصریح کرد: بیش از ۷ درصد ثروت و منابع جهان متعلق به کشور ماست ولی هنوز نتوانسته ایم در تبدیل این ثروت به اقتصاد پویا از شش دهم درصد فراتر رویم.

دلق پوش تاکید کرد: چنانچه یک فضای وفاق و همدلی واحدی توسعه پایدار توسط نمایندگان گیلانی ایجاد شود گیلان می تواند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را در حوزه اشتغال، توسعه صنعتی و پیشرفت طرح های عمرانی شاهد باشد.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه بیشترین مرز ترانزیتی کشور متعلق به گیلان است، افزود: معتقدم از لحاظ جغرافیایی و منطقه‌ای در قطعه ای از بهشت ظرفیت‌ها هستیم ولی رویکرد و راهبرد بهشتی نداریم و این می تواند با یک وفاق و همدلی به دور از یک جانبه گرایی با رویکرد توسعه و تحول در گیلان رقم بخورد.

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعا تحریم ها آخر دنیا نیست، افزود: قراردادهای دوجانبه تجاری برای ایران فراهم است و به راحتی می توان از این ظرفیت ها به ویژه در مناطق آزاد همانند منطقه آزاد انزلی برای ایجاد تحولات گسترده اقتصادی در گیلان استفاده کرد البته اگر نگاه و رویکرد درستی به مناطق آزاد داشته باشیم مردم استان از ثمرات اقتصادی آن بهره مند می شوند.

محمد نژاد با اشاره به وجود ظرفیت‌های اتحادیه اوراسیا برای توسعه گیلان و کشور عنوان کرد: سومین کشور در پیوستن به اتحادیه اوراسیا هستیم و نقش مناطق آزاد در انجام تعهدات اوراسیا بسیار ارزنده است.

نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود صلاح امروز تحول کشور و مقابله با تحریم ها را پیشرفت در تکنولوژی و تولید دانش فنی دانست و گفت: رییس سازمان صمت گیلان را مدیری صاحب تجربه توصیف است و هدف این است با بهره مندی از ایده های افراد مجرب، ابتدا اولویت اقتصادی گیلان را مشخص نماییم.

منبع: شاتا

کد خبر 33117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =