سقوط قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومان/ ریزش ۶۰۰ هزار تومانی سکه

امروز شنبه و در ادامه ریزش نرخ ارز در بازار، صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری کردند که این نرخ یک هزار و ۸۵۰ تومان نسبت به نرخ روز پنجشنبه پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، قیمت دلار آمریکا (اسکناس)، امروز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی به کانال ۲۴ هزار تومان سقوط کرد و 24هزار و 500 تومان فروخته شد.

همچنین قیمت هر یورو (اسکناس)با دو هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه، به کانال ۲۸ هزار تومانی سقوط کرد و ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان داد و ستد شد.

این در حالی است که نرخ دلار از ۲۸ هزار و ۹۳۰ تومان روز چهارشنبه در سامانه سنا، به نرخ ۲۶ و ۳۵۰ تومان در روز پنج شنبه رسید، یعنی افت دو هزار و ۶۸۰ تومانی. یورو نیز در این بازه زمانی از ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و کاهش دو هزار و ۶۵۰ تومان را تجربه کرد.

همچنین براساس نرخ دلار در سامانه سنا، از روز چهارشنبه تا به امروز هر دلار آمریکا از ۲۸ هزار و ۹۳۰ تومان با افت ۴ هزار و ۴۳۰ تومانی به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان (نرخ لحظه تنظیم گزارش)رسیده است. همچنین یورو از ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان، امروز به نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان رسید که افت ۴ هزار و ۶۰۰ تومانی را تجربه کرد.

پیش‌بینی می‌شود روند نزولی قیمت دلار و ارز و همچنین قیمت سکه و طلا در روزهای آینده ادامه یابد.

سکه تمام بهار آزادی نیز در ادامه ریزش قیمت در بازارها، 603 هزار تومان کاهش یافت و از 12 میلیون و 900 هزار تومان به 12 میلیون و 300 هزار تومان رسید. سکه تمام بهار طرح قدیم نیز 11 میلیون و 690 میلیون تومان داد و ستد شد و بهای نیم سکه نیز به 7 میلیون تومان رسید.

قیمت ربع سکه 1.5 میلیون تومان نسبت به روز پنجشنبه کاهش یافت و به 5 میلیون تومان رسید. سکه گرمی نیز 2 میلیون و 600 هزار تومان داد و ستد شد.

کد خبر 38883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =