نقره بر جای طلا نشست

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران گفت: بازار نقره دارای رونق نسبی نسبت به سایر فلزات گرانبها شده و اکنون مردم به خرید آن تمایل بیشتری نسبت به طلا دارند.

به گزارش اگزیم نیوز، ابراهیم محمدولی، نقره را جزو فلزات قیمتی و ارزشمند بعد از پلاتین و طلا معرفی کرد و گفت: هم اکنون بازار نقره با رونق نسبی خوبی مواجه شده و با توجه به پایین تر بودن قیمت مصنوعات این فلز نسبت به طلا، خرید و تقاضای آن در بازار مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

وی با تاکید بر جایگاه فلز نقره نزد عموم مردم، افزود: از قدیم الایام مردم برای نقره احترام خاصی قائل بوده اند و خوشبختانه هم اکنون هم این فلز مورد توجه قرار گرفته و از جایگاه بالاتری نسبت به سایر فلزات برخوردار است.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تصریح کرد: نقره فلزی است که پس از فروش قابل خرید بوده و در چرخه تولید همانند طلا بازمی گردد و سازندگان آن می توانند مصنوعات نقره جدید تولید کنند، ولی بدلیجات دیگر قابل بازگشت به چرخه تولید نیست و فلزات به کار رفته در آن بعضاً برای سلامتی و پوست می تواند مضر باشد، لذا این زیورآلات بدلی پس از خرید دیگر ارزش نداشته و قابل معامله نیست.

وی با اشاره به جایگاه اصیل بازار نقره در ایران گفت: مصنوعات نقره را معمولا هم آقایان و هم خانمها به عنوان زینت مورد استفاده قرار می دهند و در شهرهای مذهبی همانند مشهد، قم و شهرری بازار نقره از استقبال خوبی برخوردار است.

کد خبر 39683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =