عرضه شیرینی در روز مادر طبق مصوبه باشد

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی گفت: محصولات قنادان و شیرینی پزها، باید طبق نرخ مصوب در بازار عرضه شود.

به گزارش اگزیم نیوز، علی بهره‌مند در خصوص فروش شیرینی در آستانه روز مادر اظهار کرد: وضعیت بازار قنادی‌ها و شیرین فروشان در روز مادر و همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) مساعد است و محصولات طبق نرخ مصوب فروخته می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد واحد های فروش شیرینی نسبت به هفته‌های گذشته بیشتر شده و پیش‌بینی می‌شود تا آخر هفته نیز بیشتر شود.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه تهران  با اشاره به آثارشیوع ویروس کرونا در این صنف افزود: یک حسن خوب برای شیرینی پزان و قنادان وجود داشت که به وجود آمدن امکان فروش و عرضه محصولات به صورت مجازی بوده است.

بهره‌مند ادامه داد: از سوی اتحادیه به واحدهای صنفی درخواست داده‌ایم که برای واحد خود صفحه شخصی یا سایت راه اندازی کنند تا محصولات خود را در آن به مردم عرضه کنند تا از این طریق از حضور مردم در واحد صنفی جلوگیری شود.

جدول نرخ مصوب اتحادیه برای روز مادر

شیرینی‌تر درجه یک

۶۰ هزار تومان

شیرینی زبان

۵۰ هزار تومان

شیرینی پاپیون

۵۰ هزار تومان

شیرینی دانمارکی

۳۹ هزار تومان

وی در پایان به رعایت نرخ های مصوب برای عرضه محصولات در روز مادر تاکید کرد: هر کیلو شیرینی‌تر درجه یک ۶۰ هزار تومان، شیرینی زبان ۵۰ هزار تومان، شیرینی پاپیون ۵۰ هزار تومان و شیرینی دانمارکی ۳۹ هزار تومان در تمامی واحدهای صنفی فروخته می‌شود.

کد خبر 40551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =