افزایش ۲ برابری تولید شمش آلومینیوم

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده که در مدت همسنجی با سال گذشته، افزایش تولید ۲ برابری را شاهد هستیم.

به گزارش اگزیم نیوز، حمید مهتدی با اعلام این خبر به رسانه‌ها، افزود: سال گذشته حدود ۸۸ هزار تن شمش آلومینیوم در بندرعباس تولید شده که پیش بینی می‌شود این حجم تا پایان امسال به بیش از ۱۸۰ هزار تن برسد.

وی بیان داشت: تعمیر و راه‌اندازی دیگ‌های الکترولیز کارخانه به همت متخصصان بومی و انجام تعمیرات اساسی و تامین به موقع مواداولیه از مهم‌ترین عوامل افزایش تولید شمش آلومینیوم در این شرکت است.

این فعال بخش صنایع فلزی گفت: وارد مدار کردن بخش زیادی از دیگ‌های خارج از خط تولید در شرکت الومینیوم یکی دیگر عوامل افزایش تولید شمش آلومینیوم به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۱۵ هزار تن مواداولیه از کشورهای خارجی وارد این کارخانه شده و ۳۸ هزار تن شمش صادر شده است، افزود: ظرفیت اسمی تولید شمش این کارخانه ۲۵۴ هزار تن است که اکنون حدود ۷۰ درصد ظرفیت اسمی این کارخانه می‌شود.

مهتدی یادآور شد: هم اکنون ۳۴۰ دیگ الکترولیز در شرکت آلومینیوم المهدی فعال بوده به طوری که در افزایش ظرفیت و حجم تولید بسیار اثرگذار است.

کد خبر 40803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =