تامین ۱۰۷ هزار میلیارد تومان منابع از طریق حراج اوراق دولتی

بررسی عملکرد عملیات حراج بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی طی ۳۷ مرحله گذشته نشان می‌دهد که ۱۰۷ هزار میلیارد تومان طی این مدت تامین مالی شده است.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به خلاصه عملکرد عملیات حراج بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی از خردادماه امسال تا پایان بهمن ماه و طی ۳۷ مرحله نشان می‌دهد که ۱۰۷ هزار میلیارد تومان منابع از این طریق تامین مالی شده است.

در خردادماه و طی ۳ نوبت حراج، ۱۰.۹ هزار میلیارد تومان، در تیرماه و طی ۵ مرحله حراج، ۳۱.۴ هزار میلیارد تومان، در مردادماه و طی ۵ مرحله حراج ۱۴.۷۵ هزار میلیارد تومان، در شهریورماه و طی ۴ مرحله حراج ۱۰.۳۴ هزار میلیارد تومان، در مهرماه و طی ۴ مرحله حراج ۱.۳۹ هزار میلیارد تومان، در آبان ماه و طی ۵ مرحله حراج ۸.۹۵ هزار میلیارد تومان، در آذرماه و طی ۴ مرحله حراج ۸.۴۵ هزار میلیارد تومان، در دی ماه و طی ۵ مرحله حراج ۱۲.۸ هزار میلیارد تومان و در بهمن ماه و طی ۳ مرحله حراج ۸.۰۱ هزار میلیارد تومان تامین مالی شده است.

براین اساس بالاترین تامین مالی از طریق حراج اوراق مربوط به تیرماه امسال به ۳۱.۴ هزار میلیارد تومان و کمترین تامین مالی نیز مربوط به بهمن ماه با ۸.۰۱ هزار میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 41161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =