تولید ۱۱ میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن چادرملو

تولید کنسانتره سنگ آهن چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن عبور کرد.

به گزارش اگزیم نیوز، حمید جهانی با اشاره به افزایش میزان تولید کنستانتره سنگ آهن در چادرملو گفت: این موفقیت بی سابقه در مجتمع معدنی در حالی بدست آمد که علاوه بر مقابله با ویروس کرونا، در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم ها نیز قرار داشته ایم.

جهانی افزود: مدیران و کارکنان این مجتمع با یکدیگر عهد کرده اند با وجود همه این دشواریها از هیچ کوششی برای تحقق«جهش تولید»براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و قولی که به مدیرعامل شرکت داده بودند فروگذار نکنند و اکنون با ثبت رکوردهای مختلف، با وجود همه موانع و سختی ها درکنار یکدیگر و با همراهی همه پرسنل عملیاتی و ستادی شرکت که ما را در این زمینه یاری رسانیده اند.

وی با اشاره به سیاست های مدیریتی این مجموعه تولیدی، ادامه داد: مشوق‌های در نظر گرفته شده در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، راهگشای حل مشکلات و معضلات تولید شد به طوری که هم اکنون می توان به وعده های خود عمل کرده و اهداف مان  را محقق کنیم.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو، با تاکید بر دستاوردهای بالاتر از متصور شده در سیاست های سال ۹۹ گفت: آنچه  رکوردهای تولید را نشان می دهد؛ اعداد و ارقام نیست، بلکه عزم و اراده و همبستگی همه همکاران گرامی است.

کد خبر 41403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =