بانک‌ها منابع خود را به سمت تولید و اشتغال ببرند

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب با نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها"، بانک‌ها نیز باید پای کار بیایند و منابع خود را به سمت تولید و اشتغال ببرند.

به گزارش اگزیم نیوز، «سیدجواد حسینی‌کیا» روز سه‌شنبه در گفت و گویی، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت فرایند سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران سهولت ببخشد و مشوق‌هایی را در نظر بگیرد تا این افراد به راحتی و با انگیزه بیشتری پای کار بیایند.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر وزارتخانه‌هایی که به امر صادرات ارتباط دارند فرآیند صادرات را برای صادرکنندگان آسان کنند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: رسالت اولیه مسوولان این است که بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام حسینی کیا اضافه کرد: مردم پای کار هستند و تحقق شعار سال بستگی به توان و اراده مسوولان دارد.

وی در خصوص نقش مردم برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ نیز اظهار داشت: مردم و به ویژه کسانی که سرمایه دارند می توانند در این راستا نقش کلیدی داشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید فرهنگ کار و تولید را بالا ببریم تا جوانان ما به دنبال پشت میز نشینی نباشند و به سمت اشتغال و تولید بروند.

براساس این گزارش، رهبر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

نگاهی به شعار سال‌های گذشته نشان می‌دهد که در دست کم یک دهه گذشته، تحول در اقتصاد کشور مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده است. 

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

کد خبر 41778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =