جزئیات قیمت و حجم معاملات بازار متشکل ارزی اعلام شد

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت: در سال گذشته ۶۱۳ میلیون و ۲۷۷ هزار دلار، ۸۰ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۰۰ یورو و ۲۸ هزار درهم در بازار متشکل ارزی معامله شده است.

به گزارش اگزیم نیوز، مهدی گوهررستمی اعلام کرد: در سال ۹۹ حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارزی ۶۱۳ میلیون و ۲۷۷ هزار دلار و میانگین قیمت دلار در طول سال ۹۹ بالغ بر ۲۳ هزار و ۲۲۰ تومان بوده است.

وی با اعلام اینکه  پایین‌ترین نرخ معاملاتی دلار ۱۵ هزار و ۶۷ تومان بوده و بالاترین نرخ معامله شده ۳۱ هزار و ۸۰۷ تومان بوده است یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۰۰ یورو معاملات یورویی داشته که میانگین قیمت یورو ۲۷ هزار و ۷۴۹ تومان بوده و  پایین‌ترین نرخ معاملاتی یورو نیز ۱۶ هزار تومان و بالاترین ۳۶ هزار و ۹۹۹ تومان به شما رمی رود.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران تصریح کرد: حجم معامله درهم در سال گذشته ۲۸ هزار درهم با میانگین قیمت ۷ هزار و ۷۶۹ تومان بوده است.

گوهررستمی با بیان اینکه امروز بازار متشکل ارزی دلار را با نرخ ۲۳ هزار و ۱۵۸ تومان آغاز کرده و در سطح صرافی‌ها با نرخ ۲۳ هزار و ۳۸۹ تومان معامله می‌شود، گفت: در ۳۱ فروردین ماه میانگین قیمت معاملاتی دلار ۱.۹ درصد کمتر از قیمت ۳۰ فروردین ماه بوده  و یورو هم در روز گذشته ۲۷ هزار و ۷۴۷ تومان بوده معامله شده که این قیمت هم ۱.۹ درصد نسبت به روز قبل کاهش را تجربه کرد.

کد خبر 42375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =