بازار طلا در سکوت

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: باتوجه به ثبات ارزش اونس جهانی و نرخ ارز و همچنین نبود تقاضا، قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

به گزارش اگزیم نیوز، ابراهیم محمدولی با اشاره به قیمت ها در بازار طلا و سکه، اظهار داشت: روند اونس جهانی و نرخ ارز نسبت به روز چند روز اخیر تغییری نداشته و از آنجا که به دلیل تعطیلی بازار تقاضایی هم وجود ندارد، قیمت طلا و سکه ثابت مانده است.

به گفته وی، افت تقاضا و رکود بازار طلا باعث زیان شدید فعالان این صنعت شده و اگر بعد از بازگشایی بازار هم وضعیت به همین شکل ادامه یابد منجر به بیکاری بسیاری از طلافروشان خواهد شد.

رییس اتحادیه طلا با اشاره به عوامل موثر بر کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر، بیان کرد: به نظر می‌رسد مذاکرات وین به مراحل خوبی رسیده و خبرهای خوشی که هفته گذشته از این نشست منتشر شد روند بازار ارز و به تبع آن طلا و سکه را نزولی کرد.

بازار طلا

وی همچنین درباره آینده بازار طلا اعلام کرد: چنانچه ایران و آمریکا بر سر برجام به تفاهم برسند مسلما شاهد افت مجدد نرخدلار، طلا و سکه خواهیم بود که  این کاهش چندان چشمگیر  نیست زیرا حباب قیمت‌ها تخلیه شده است.

کد خبر 42487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =