حضور ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور عراق

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از حضور ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور عراق خبر داد.

به گزارش روز پنج‌شنبه اگزیم نیوز از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، فرزاد پیلتن اظهار داشت: این نمایشگاه ۱۹ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی عراق با حضور ۲۵۰ شرکت از کشورهای عراق، ایران، ترکیه، هلند، آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین، عربستان سعودی و اردن در فضایی به مساحت هفت هزار مترمربع افتتاح شد.
وی افزود: در این دوره از نمایشگاه که با شعار «خودکفایی و امنیت غذایی» برگزار شد، ۱۰ واحد تولیدی ایرانی در قالب پاویون ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری رایزنی بازرگانی این سازمان در عراق در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع حضور یافته‌اند.
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بر اساس برنامه‌های این سازمان در زمینه معرفی محصولات صادراتی ایران به کشورهای همسایه از جمله عراق مشارکت در حداقل ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی عراق و برگزاری حداقل ۱۰ نمایشگاه اختصاصی ایران در شهرهای مختلف این کشور در دستور کار قرار گرفته است.
پیلتن یادآور شد: عراق دومین شریک صادراتی ایران در جهان و اولین شریک ایران در میان کشورهای همسایه و یکی از بازارهای عمده محصولات کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 44732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =