یک هزار میلیارد ریال برای تولید واکسن کووپارس پرداخت شد

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از واریز یک هزار میلیارد ریال به موسسه سرم سازی رازی برای تولید واکسن کووپارس رازی از محل منابع درآمدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور خبر داد.

به گزارش اگزیم‌نیوز از سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، امید حاجتی افزود: در اجرای ردیف (۱۳) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف) تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور سال جاری این مبلغ واریز شده است و پیش‌تر نیز مبلغ ۲ هزار و ۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های برای تولید ۲۰ میلیون دوز واکسن کووپارس رازی به این موسسه پرداخت شده بود.

براین اساس تاکنون در مجموع مبلغ ۳ هزار و ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به موسسه سرم‌سازی رازی پرداخت شده است.

وی گفت: حمایت لازم برای رسیدن به ظرفیت اسمی ماهیانه ۱۰ میلیون دُز واکسن از سوی این سازمان صورت گرفته است که این موسسه بتواند براساس تعهد خود تا آذرماه سال جاری ۲۰ میلیون دُز واکسن کووپارس رازی را تولید کند.

شایان ذکر است، موسسه رازی با قدمت حدود ۱۰۰ سال یکی از موسسات بزرگ و پرافتخار کشور در حوزه سلامت و از مظاهر اقتدار کشاورزی کشور و نهادهای ارزشمند در حوزه پژوهش و نوآوری محسوب می‌شود.

کد خبر 47132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =