رشد ۳ هزار و ۴۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(یکشنبه) بازار سرمایه با ۳ هزار و ۴۸۰ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۹۷۲ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم امروز ۸۶۳ واحد افزایش داشت و ۳۴۳ هزار و ۹۵۹ واحد شد.

با این حال شاخص‌های کل هم وزن و قیمت هم وزن سرخپوش بوده و به ترتیب با ۱۹۹ واحد و ۱۲۵ واحد کاهش به ۳۸۳ هزار و ۳۲۷ واحد و ۲۴۱ هزار و ۴۴۵ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور با ۲هزار و ۶۲۱ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۲هزار و ۷۶۴ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۶هزار و ۳۳۸ واحد رشد، به ترتیب یک میلیون و ۷۷۳ هزار و ۹۲۱ واحد، یک میلیون و ۴۷ هزار و ۵۴۲ واحد و ۲ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۳۵۷ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس نیز ۲۹ واحد رشد داشت و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۷ واحدی قرار گرفت تا بار دیگر وارد کانال ۲۰ هزار واحدی شده باشد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۳۷ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۳هزار و ۹۴۲ میلیارد تومان در ۵۱۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم یک میلیارد و ۳۵۶ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش یک هزار و ۸۲۴ میلیارد تومان در ۲۳۷ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به حدود ۵ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۳ هزار و ۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس تهران مربوط به نمادهای فولاد، تاپیکو، شستا، شفن، فملی، خبهمن و شتران بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شستا، فولاد، انرژی۳، بورس، خبهمن، پترول و خگستر بودند.

کد خبر 48105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =