پایان روز پرنوسان بورس با یک هزار و ۵۰۰ واحد رشد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(یکشنبه هفتم آذرماه) بازار سرمایه یک هزار و ۳۱۶ واحد رشد را به ثبت رساند و در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۸ هزار و ۳۰ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، بازار بورس تهران روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به نحوی که شاخص کل تا یک میلیون و ۳۶۹ هزار واحد نیز بالا رفت اما در نهایت در ارتفاع یک هزار و ۳۶۸ هزار و ۳۰ واحدی آرام گرفت.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم رشدی ۳۲۶ واحدی داشت و ۳۳۹ هزار و ۲۴۹ واحد شد.

شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم وزن اما سرخپوش بودند و به ترتیب با یک هزار و ۸۵۳ واحد و یک هزار و ۱۶۷ واحد افت به ۳۷۵ هزار و ۴۱ واحد و ۲۳۶ هزار و ۱۶۰ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور با یک هزار و ۱۷۳ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۲۳۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴هزار و ۹۴۳ واحد افزایش به ترتیب یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۹۹ واحد، یک میلیون و ۲۹ هزار و ۵۶۴ واحد و ۲ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۱۰۹ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز افتی ۱۳۲ واحدی را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۴۹۳ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۲۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان در ۴۲۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش یک هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان در ۲۲۸ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس در پایان معاملات امروز به حدود ۵ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد یک هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای پارس، شستا، وغدیر، شفن و پارسان و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نمادهای ومعادن و فارس بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شستا، انرژی۳، فولاد، بورس، برکت، فسبزوار و شبندر بودند.

کد خبر 48335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =