خسارت ۱۰۰ میلیارد پوندی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

فدراسیون صنایع بریتانیا که از تشکل های بانفوذ اقتصادی در انگلیس شمرده می شود هشدار داده است که خروج این کشور از اتحادیه اروپا می توانند یک صد میلیارد پوند هزینه اقتصادی به بار آورد

فدراسیون صنایع بریتانیا که از تشکل های بانفوذ اقتصادی در انگلیس شمرده می شود هشدار داده است که خروج این کشور از اتحادیه اروپا می توانند یک صد میلیارد پوند هزینه اقتصادی به بار آورد.
 این تشکل اقتصادی براساس یافته هایش گفته است که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ( برگزیت ) می تواند تا سال 2020 میلادی 950 هزار شغل را در این کشور در معرض خطر قرار دهد. 
فدراسیون صنایع انگلیس( سی بی آی) گفته است که خروج از اتحادیه اروپا سبب وارد شدن 'شوک های جدی' به اقتصاد انگلیس خواهد شد.
'کارولین فیربیرن' مدیرکل این تشکل بیان داشته است: تجزیه وتحلیل های صورت گرفته کاملا نشان می دهد که برگزیت می تواند استانداردهای زندگی در انگلیس، وضعیت شغلی و رشد اقتصادی این کشور را تحت شعاع قرار دهد. 
گزارش فدراسیون صنایع بریتانیا یکی از بدبینانه ترین برآوردهای صورت گرفته در مورد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که قرار است همه پرسی آن در 23 ژوئن برگزار شود، شمرده می شود.
فدراسیون صنایع بریتانیا که در سال 1965 میلادی پایه گذار شده است در حال حاضر بیش از 190 هزار فعال اقتصادی در بخش های مختلف را نمایندگی می کند.
پیش ازاین نیز شمار زیادی از رییسان و مدیران شرکت های شناخته شده انگلیسی ازجمله یک سوم از شرکت های حاضر در فهرست بورس فوتسی 100 لندن، در نامه مشترکی نسبت به خطرات اقتصادی ناشی از خروج احتمالی انگلیس از اتحادیه اروپا هشدار داده اند.

کد خبر 5955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =