افت هشت واحدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس تهران در پایان ساعت کاری امروز (شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه) افتی ۸هزار و ۳۶۶ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۶۴۳ هزار و ۷۲۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، شاخص کل بورس تهران از ابتدای فعالیت بازار امروز سرخپوش بود و در پایان معاملات شاخص کل با ۸هزار و ۷۲۱ واحد (معادل ۰.۵۱ درصد) کاهش، به یک میلیون و ۶۴۳ هزار و ۷۲۱ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) اما افتی یک هزار و ۹۲۱ واحدی داشت و ۳۷۳ هزار و ۶۲۷ واحد شد. شاخص کل هم وزن اما با ۷۰۰ واحد رشد، در سطح ۵۰۴ هزار و ۹۰۵ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم با ۴۱۷ واحد افزایش، ۳۰۰ هزار و ۴۴۰ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۹ هزار و ۳۰۴ واحد افت، شاخص بازار اول با ۶ هزار و ۳۰۴ واحد اصلاح و شاخص بازار دوم هم با ۱۶ هزار و ۱۷۵ واحد سقوط به ترتیب به ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۷۹ واحد، یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۶۱۶ واحد و ۳ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۷۵ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز کاهشی ۸۸ واحدی داشت و در سطح ۲۰ هزار و ۹۴۴ واحدی ایستاد تا کانال ۲۱ هزار واحدی را از دست داده باشد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۶۸ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۶ هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان در ۵۶۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۶ میلیارد و ۶۰۶میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۴ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان در ۳۴۳ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید. بیشترین تاثیر منفی در افت ۸هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فولاد، فارس، شپدیس، ومعادن، شستا و نوری بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم خگستر، شستا، وتجارت، فولاد، فملی، شپدیس بودند.

کد خبر 59960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =