بیش از پنج هزار قطعه داخلی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی استفاده شد

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای خودکفایی و بهره‌مندی از دانش متخصصان داخلی پارسال پنج هزار و ۱۰۷ نوع قطعه و تجهیزات ساخت داخل در پالایشگاه‌های این مجتمع استفاده شد.

به گزارش اگزیم‌نیوز، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه این مجتمع در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و ساخت اول است، اظهار داشت: ما در کنار سازندگان داخلی هستیم و راه برای حمایت از این شرکت‌ها باز است.

احمد باهوش روز شنبه در نشست تخصصی مدیریت و توسعه روابط با تامین کنندگان کالا افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ۱۴۰۱ توانست رتبه نخست را در حمایت از شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان کسب کند.

وی یادآور شد: هدف ما تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، شناسایی نقاط قوت و ضعف این شرکت‌ها برای همکاری سازنده با مجتمع گازپارس جنوبی است.

باهوش اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره از شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌هایی که به تولید کالای بار اول اقدام می‌کنند حمایت می‌کند؛ از سوی دیگر تلاش می‌کنیم با برگزاری نشست‌هایی این‌چنینی فاصله بین شرکت‌ها و صنعت نفت را برای تامین کالاهای مورد نیاز این صنعت به حداقل برسانیم.

وی افزود: با برگزاری چنین نشست‌هایی ضمن معرفی نیازهای تازه مجتمع گاز پارس جنوبی برای تامین کالا به شناسایی ظرفیت‌هایی که شرکت‌های داخلی در این زمینه دارند می‌پردازیم و به دنبال این هستیم تا این ظرفیت‌ها را به سمت کالاها و تجهیزات مورد نیازمان سوق دهیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه هم‌اکنون سازندگان داخلی در تولید بسیاری از کالاهای مورد نیاز این مجتمع به خودکفایی رسیده‌اند، افزود: با حمایت‌هایی که در این ارتباط انجام شده است، سال به سال وضع ما در تولید کالاها و تجهیزات مورد نیازمان بهتر شده است.

باهوش گفت: باتوجه به سیاست‌های حمایتی از شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان، انبار کالای مجتمع به روی سازندگان داخلی باز است تا بتوانند با تهیه نقشه تجهیزات با فناوری بالا (High Tech) که این مجتمع خریداری می‌کند، به ساخت کالاهای مورد نیاز این صنعت بپردازند.

کد خبر 63391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =