مهلت ثبت‌نام واحدها برای شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد تمدید شد

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحدهای متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحدهای نمونه تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند، مدارک خود را به این اداره‌کل ارائه دهند.

به گزارش روز شنبه اگزیم‌نیوز از اداره‌کل استاندارد استان تهران، «محمدحسین طاهری» افزود: با توجه به درخواست واحدهای تولیدی متقاضی برای تمدید فرصت قبلی، سازمان ملی استاندارد ایران مهلت ارسال مدارک و ثبت درخواست را تمدید کرد که این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

به گفته وی، متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به پورتال اداره‌کل استاندارد استان تهران و اطلاع دقیق از جزئیات مدارک مورد نیاز، برای ارائه مدارک خود، به این اداره‌کل مراجعه کنند.

این مقام مسوول، به بسته تحولی خدمت سازمان ملی استاندارد و سیاست‌های تشویقی در این بسته برای واحدهای نمونه اشاره کرد و گفت:

به‌منظور تشویق و تقدیر از واحدهای نمونه استاندارد و در راستای رشد تولید پویا مزایای زیر برای این واحدها تدوین و ابلاغ شده‌است:

واحدهای نمونه ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه‌برداری هستند و فقط دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آن‌ها انجام شود.

واحدهای نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، فقط یک‌بار نمونه‌برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آن‌ها انجام شود.

مدیران کل استانی و دفاتر تخصصی ستاد مرکزی سازمان مکلفند به‌منظور تکریم واحدهای نمونه ملی و استانی، موجبات تسهیل و تسریع دریافت نشان‌های حلال، ارگانیک، نانو نماد، دانش نماد و غیره را در حداقل زمان ممکن فراهم کنند.

گواهی انتخاب به‌عنوان واحد نمونه ملی استاندارد، به‌عنوان شرط احراز اهلیت تجاری و فعال اقتصادی بودن در انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران مورد تائید است.

کد خبر 64247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =