تاکید معاون وزارت صمت برحمایت از تجارت الکترونیک

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت با تاکید بر حمایت ویژه وزارت صمت از تجارت الکترونیک گفت: استفاده از تجارت الکترونیک مورد حمایت ما است و هر کدام از واحدهای صنعتی می‌توانند وارد پرداخت اینترنتی شوند.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز، علیرضا شاه‌میرزایی در آئین نکوداشت روز صنعت و معدن لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با اشاره به تاکید وزیر صمت مبنی بر فعالیت بخش خصوصی و بازار رقابتی، عنوان کرد: برای ایجاد بازار رقابتی نیازمند فراهم کردن فضای رقابتی و ارتقا بخش خصوصی به جایگاه اصلی خود هستیم.

وی با بیان اینکه با وجود منابع خدادادی استان و حجم سرمایه‌گذاری‌ها بالا چرا موضوع اشتغال حل نشده است، باید بگویم علت آن تکمیل نشدن زنجیره‌های تولید است، افزود: برای حل مسأله اشتغال نیازمند تکمیل زنجیره‌ تولید و توجه به صنایع پایین دستی هستیم.

وی با اعلام اینکه اگر می‌خواهیم صنعتی را ایجاد کنیم باید به شبکه بازار هم‌توجه کنیم و این یعنی درآمد و شغل بیشتر بر ضرورت هم‌گرایی مدیران و سرمایه‌گذاری قابل توجه در استان تاکید کرد و گفت: این سرمایه‌گذاری و تعامل خوب نوید بخش افزایش اشتغال در استان است.

وی بیان کرد: عامل ایجاد اشتغال مدیریت و فعال بودن کارآفرینان است و تاکیدی که ما داریم تکمیل زنجیره‌ها از خرید مواد اولیه تا خدمات پس از فروش است.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت با بیان اینکه واحدهای صنعتی خوبی در استان داریم که در سطح کشور اقدام به ایجاد فروشگاه کردند، گفت: استفاده از تجارت الکترونیک مورد حمایت ما است و هر کدام از واحدهای صنعتی با همان مجوز صنعتی و صنفی می‌توانند وارد پرداخت اینترنتی شوند.

کد خبر 65065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =