عضو کمیسیون اقتصادی: رشد سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم امیدوارکننده است

نماینده مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با تاکید اطلاع رسانی همه جانبه از دستاوردهای دولت گفت: متاسفانه رشد سرمایه گذاری در دولت گذشته منفی بوده اما در این دوره بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز، سید شمس الدین حسینی روز دوشنبه در آیین افتتاح کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان تنکابن افزود: بنا به اظهارات رئیس جمهور، خزانه بدهکاری را خالی تحویل گرفتیم و این از متانت طبع آیت الله رئیسی بوده که درباره جزئیات ناکارآمدی دولت گذشته صحبتی نکرده است.

وی اظهارداشت: ای کاش دولتمردان در این هفته به صورت پرشمار دستاوردهای دولت را اطلاع رسانی می کردند تا دولت سیزدهم مورد هجمه و مورد بی مهری عده ای قرار نمی گرفت.

حسینی مرز هوایی بین المللی فرودگاه رامسر را یکی از دستاوردهای بسیار مهم این دولت برشمرد و خاطرنشان کرد : پرواز مسقط عمان در رامسر به زمین نشست این اتفاق ساده ای نبوده کدام مقام باید این دستاوردها را باید مطرح کند استاندار مطرح کند می گویند خودستایی و نماینده مجلس مطرح کند می گویند تبلیغاتی است کدام مسوول باید اینها را بگوید.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تصویت کنارگذار ساحلی چالوس - رامسر، بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی عملیات آن از سر گرفته شد، دریافت کد برای آبرسانی، دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران از دیگر دستاوردهای دولت در این منطقه بوده است.

حسینی افزود: اگر عزم و اراده استاندار نبود به یقین این اتفاقات رخ نمی داد و جای تقدیر از مقام عالی دولت در استان دارم که به طور شبانه روزی فعالیت دارد.

وی بیان کرد امروز دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران یک بودجه مستقل دارد استاندار در صدد است تا ظرفیت های استان را به ظرفیت بین المللی گره بزند.

کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین غرب مازندران روز دوشنبه با حضور استاندار و شماری از مسوولان استانی و شهرستان در شهرستان تنکابن افتتاح شد.

حسن سید اضماره سرمایه گذارو مجری طرح کشتارگاه صنعتی دام تنکابن در این آیین گفت: این طرح در زمینی به گستره بیش از نزدیک به سه هکتار با اعتباری ۲۱۲ میلیارد تومان و مساحت بنا ۲ هزار و ۵۵۱ متر مربع، در روستای سرفقیه آباد بخش نشتا شهرستان تنکابن به بهره برداری رسید.

این سرمایه گذار میزان تسهیلات دریافتی در اجرای این پروژه بزرگ را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ظرفیت روزانه کشتار در این کشتارگاه صنعتی را ۲۵۰ تا ۳۰۰ راس دام اعلام و اضافه کرد : با راه اندازی این واحد صنعتی کشتارگاهی برای ۸۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

کد خبر 66461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =