علی آبادی: نوآوری مقصد اول واگن پارس است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نوآوری مقصد اول شرکت واگن پارس است و این شرکت باید محصولات نوآورانه‌ای را عرضه کند که خارجی‌ها توانایی تولید چنین کالاهایی را نداشته باشند.

به گزارش اگزیم‌نیوز، «عباس علی‌آبادی» عصر شنبه در جمع کارگران شرکت واگن پارس مپنا اراک با بیان اینکه واگن پارس افتخار آمیزترین کارخانه صنعتی بوده است و خواهد بود به این نکته نیز تاکید کرد که این شرکت می تواند با بهبود قیمت‌ها، ارتقای کیفیت و شکوفایی استعدادها، پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: از تمام شرکت‌هایی که در راستای سیاست‌های نظام حرکت کنند، حمایت می‌شود.

علی آبادی اظهار داشت: کارگران واگن پارس این توانایی را دارند که با تکیه بر هوش و توانایی خود بهترین و نوآورانه‌ترین تولیدات را ارایه دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه به شهرستان زرندیه سفر کرد و از صبح امروز (شنبه) تاکنون در شهرستان فراهان حضور یافت و از کارخانه صنعت کویرریس این منطقه بازدید کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در نشست ستاد تسهیل و روانع موانع تولید، حضور در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، بازدید از فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، بازدید از شرکت واگن پارس مپنا اراک و حضور در جمع کارگران این شرکت از دیگر برنامه‌های کاری صبح امروز (شنبه) وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی بود.

سفر به شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان از دیگر برنامه‌های عصر است.

کد خبر 66649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =