نمایشگاه صادرات به روسیه در کاهش هزینه های تاجران و تولیدکنندگان موثر است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان به برگزاری نمایشگاه صادرات به روسیه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در راستای کاهش هزینه‌های ارزی حضور در نمایشگاه‌های خارجی برای تاجران و تولید کنندگان مفید و موثر است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، امیررضا معظمی درباره نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه افزود: دعوت هدفمندانه و اختصاصی تاجران، تولید کنندگان، وارد کنندگان، تامین کنندگان و توزیع کنندگان کشور روسیه و برخی کشورهای آسیای میانه، این پیش زمینه را ایجاد کرده است که با حضور قدرتمند و پررنگ تولید کنندگان استان و کشور در این نمایشگاه، در راستای توسعه تجارت و عملکرد مثبت صادراتی استان و کشور موثر واقع شوند.

وی اضافه کرد: انعقاد قرارداد و روابط تجاری بین تاجران ۲ کشور و تعیین جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مسیرهای کریدور اصلی تامین، تجهیز و تولید مشترک برای صادرات به کشور روسیه با همکاری واحدهای تولیدی استان و کشور نقش اصلی و حائز اهمیتی دارد.

معظمی ادامه داد: از سوی دیگر متناظریابی دقیق و شناسایی تاجران و بازرگانان دعوت شده در این نمایشگاه سبب خواهد شد که به صورت حتمی جهش تجارت خارجی در استان و کشور به روسیه انجام گیرد.

وی به ارائه حمایت های یارانه از سوی ارگان‌ها و بخش‌های مختلف و همچنین برگزاری همایش‌های فرصت‌های تجاری ایران و روسیه خبر اشاره و خاطرنشان کرد: نشست‌های اختصاصی جلسات بی تو بی (B۲B)، بازدید از مراکز و کارخانجات تولیدی و صنعتی و شرکت های دانش بنیان در بخش خصوصی، می‌تواند یکی از دستاورد های بزرگ برای صادر کنندگان استان و کشور در این حوزه باشد.

نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه (GO RUSSIA) ۱۸ الی ۲۱ مهر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

کد خبر 66922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =