پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت­ ها و ایثارگری دلاور مردان عرصه جهاد و شهادت است.

به گزارش روز شنبه اگزیم‌نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، افشین خانی در پیام خود آورده است: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت ها و ایثارگری دلاور مردان عرصه جهاد و شهادت است که با سلاح ایمان و اخلاص و در سایه رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از مرزهای عزت و شرف میهن اسلامی در برابر دشمنان و استکبار جهانی دفاع کردند.

وی افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، یکی از افتخارات ماندگار نظام اسلامی در رویارویی با استکبار و عوامل وابسته است. همچنان که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز فرموده‌اند:«این جنگ و دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات این ملت بود».

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: مقاومت مردم ایران در جبهه‌های جنگ تحمیلی، دستاوردهای گرانبهایی را در عرصه داخلی و خارجی به همراه داشت که مهمترین آن اعتماد به نفس و خودباوری، ترویج تفکر بسیجی، تحکیم وحدت ملی، مدیریت جهادی، معرفی اقتدار انقلاب اسلامی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تضمین استقلال کشور است که تردیدی نیست این آثار و برکات سال‌های متمادی مایه عزت و امیدآفرینی و چراغ راه ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود.

در این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و ادای احترام به حماسه سازان و ایثارگران به ویژه شهید سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان دفاع مقدس، آغاز چهل و دومین سالگرد دوران شکوهمند دفاع مقدس را به مردم شریف ایران اسلامی و ایثارگران نظام بانکی و به ویژه همکاران ایثارگر در بانک توسعه صادرات ایران تبریک عرض مینمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 67233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =