جزئیات سفارش‌های الگوریتمی بورس در سال جاری اعلام شد

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: نتایج بررسی انجام شده سفارشات در بازه زمانی ابتدای سال جاری تا پایان روز ۱۹ مهرماه، نشان‌دهنده آن است که حدود ۱۰ درصد از ارزش سفارشات خرد سهام و حق تقدم، شامل سفارشات الگوریتمی است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از سازمان بورس، امیرمهدی صبائی با اشاره به جزئیات سفارشات الگوریتمی بیان کرد: در پاسخ به درخواست فعالان بازار و به منظور ارائه اطلاعات تکمیلی، جزییاتی از سفارشات الگوریتمی ارائه و در اختیار فعالان بازار قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نتایج بررسی انجام شده سفارشات در بازه زمانی ابتدای سال جاری تا پایان روز ۱۹ مهرماه، نشان‌دهنده آن است که حدود ۱۰ درصد از ارزش سفارشات خرد سهام و حق تقدم، شامل سفارشات الگوریتمی است.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس تاکید کرد: ۹ درصد از این آمار مربوط به سفارشات بازارگردان‌های الگوریتمی و یک درصد آن درخصوص سفارشات آنلاین الگوریتمی بوده است.

صبائی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور ارائه آمار دقیق‌تر در این زمینه، اطلاعات سفارش‌های الگوریتمی وارد شده در سامانه معاملات از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مهرماه، به شرح جدول و نمودار زیر ارائه می‌شود.

جزئیات سفارش‌های الگوریتمی بورس در سال جاری اعلام شد

جزئیات سفارش‌های الگوریتمی بورس در سال جاری اعلام شد

کد خبر 68006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =