اعطای بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان

معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات از اعطای بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان این بانک تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران به نقل از اگزیم نیوز، "رضا ساعدی فر" افزود: نزدیک به ۸۳ هزار میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی به مشتریان در مدت یاد شده ریالی و مابقی ارزی بوده است.
معاون اعتبارات بانک با تاکید بر هدف گذاری برای حمایت ویژه از شرکتهای دانش بنیان، اظهار داشت: تا پایان شهریور ماه جاری، بالغ بر ۵هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به این شرکتها اعطا شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نقش شرکتهای کوچک و متوسط در ارتقا تولید و اشتغالزایی، اعطای تسهیلات به این شرکتها در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است.
ساعدی فر اذعان داشت: ۹ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی بانک از محل منابع صندوق توسعه ملی و بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال نیز از محل قرارداد عاملیت با وزارت نفت به استناد بند "الف" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تامین شده است.
معاون اعتبارات بانک یادآور شد: همچنین از محل بند تبصره ۴ قانون بودجه ۱۴۰۱( طرحهای تملک دارایی) بابت ۲ طرح مربوط به شرکت برق منطقه ای گیلان، مبلغ ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال مصوبه صادره که ازاین میزان تا پایان شهریور ماه بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل این مصوبه، پرداخت شده است.
کد خبر 68111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =