هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می‌شود

هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل و لجستیک کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با حضور هیات‌های خارجی از چین و روسیه آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش اگزیم‌نیوز، این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت راه و شهرسازی و صندوق نوآوری و شکوفایی اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

«غلامرضا رضائیان» دبیراجرایی نمایشگاه امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها به منظور نمایش دستاوردهای نوین در فضای رقابتی برگزار می‌شود که این نمایشگاه به دلیل مشارکت تمام بازیگران این صنعت اعم از دولتی و خصوصی و رونمایی از محصولات جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: از کشورهای روسیه، فرانسه، چین و اسپانیا به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رضائیان اظهار داشت: اگر قرار است دوره‌ای از رونق و رشد اقتصادی صنعت حمل‌و نقل را تجربه کنیم. از مهم ترین شاخص‌های این رونق، برگزاری منظم، با محتوا و رقابتی این رویداد است.

دبیر اجرایی نمایشگاه اذعان کرد: با توجه به توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به منظور مشارکت حداکثری برنامه‌های حمایت مالی و تسهیلات برای این گروه‌های فناور در نظر گرفته شده است.

وی اشاره کرد: به منظور بالا بردن بار علمی این رویداد از تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دعوت به عمل می‌آید.

از مزایای این دوره از نمایشگاه همزمانی برگزاری هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با این نمایشگاه است. از دیگر برنامه‌های نمایشگاه پذیرش هیئت‌های تجاری خارجی است که به جهت تسهیل و بازدید از نمایشگاه شرایطی فراهم است که با هماهنگی هزینه‌های هتل مهمانان خارجی توسط دبیرخانه اجرایی انجام می‌پذیرد.

کد خبر 68310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =