۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبارات آب‌های مرزی به ایلام اختصاص یافت

مشاور وزیر جهادکشاورزی گفت: امسال ۱۲ هزار میلیارد ریال از اعتبارات آب‌های مرزی به استان‌ ایلام اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، مجید موسوی در آئین معارفه رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان ایلام ضمن قدردانی از تلاشهای حداکثری مدیریت ارشد استان ایلام برای اعتلای بخش کشاورزی این استان اظهار داشت: اساس و پایه فعالیت‌های حوزه آب و خاک در بخش امور زراعی، باغبانی، دامداری و غیره است که از این حیث استان مرزی ایلام در جایگاه مناسبی قرار دارد.

مشاور وزیر جهادکشاورزی اضافه کرد: استان ایلام قطب دامداری و کشاورزی است و باید تلاش شود کشت قراردادی در این استان بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

موسوی با بیان اینکه در خصوص رفع تداخلات اراضی نیز استان ایلام از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است، گفت: علاوه بر این کارهای مناسبی در راستای اجرای طرح جهش تولید در دیمزار های استان با توجه به وجود اراضی دیم آغاز شده است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی افزود: تامین مسکن، معیشت، رفاهیات کارکنان و ترمیم حقوق از جمله موارد مهمی است که توسط وزیر جهادکشاورزی به جد پیگیری می شود و وزارتخانه به دنبال محقق نمودن این مسائل است.

در این آیین از زحمات آذرنوش عموزاد رییس پیشین جهاد کشاورزی استان ایلام تقدیر و حشمت عزیزان به عنوان سرپرست این سازمان در استان منصوب شد.

کد خبر 69347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =