اعلام عرضه ۳ صکوک مرابحه به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در فرابورس

برنامه عرضه عمومی ۳ صکوک مرابحه به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس از فردا چهارشنبه ۶ دی اعلام شد.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از سازمان بورس، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت‌های «مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک» (سهامی خاص) به مبلغ یک هزار میلیارد تومان، «البرز دارو» (سهامی عام) به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس تهران و صکوک مرابحه شرکت «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان» (سهامی عام) به مبلغ یک هزار میلیارد تومان از طریق فرابورس از فردا چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ عرضه عمومی خواهد شد.

بر این اساس، صکوک مرابحه یک هزار میلیارد تومانی شرکت «مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک» با نرخ ۲۳ درصد و دوره‌های بازپرداخت ۶ ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نمادهای «صزاگرس۷۱ و صزاگرس۰۷» با استفاده از خدمات شرکت واسط مالی مرداد چهارم به عنوان ناشر و شرکت‌های «تامین سرمایه دماوند و تامین سرمایه امید» به عنوان بازارگردانان و متعهدین پذیره‌نویس از طریق بورس تهران عرضه عمومی می‌شود.

همچنین در عرضه دیگری که روز چهارشنبه از طریق بورس تهران صورت می‌گیرد، صکوک مرابحه ۴۰۰ میلیارد تومانی شرکت «البرز دارو» با نرخ ۲۳ درصد و دوره‌های بازپرداخت سه ماهه با ضمانت بانک رفاه کارگران و با نماد «صالبر۶۱۰» است. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی مرداد چهارم بوده و با استفاده از خدمات «صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی کارون» به عنوان بازارگردان و «صندوق سرمایه‌گذاری نوع دوم کارا و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما» به عنوان متعهدین پذیره‌نویس منتشر می‌شود.

فرابورس همچنین میزبان عرضه صکوک مرابحه یک هزار میلیارد تومانی شرکت «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان» با نرخ ۲۶ درصد و دوره‌های بازپرداخت سه ماهه بدون ضامن و با تکیه بر رتبه اعتباری A- در بلند مدت و A۱ در کوتاه مدت با نماد «انتخاب۰۴ است. این اوراق ۲ ساله بوده و با استفاده از خدمات شرکت «واسط مالی دی پنجم» به عنوان ناشر و «صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ» به عنوان بازارگردان بدون متعهد پذیره‌نویس منتشر می‌شود.

کد خبر 70173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =