کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی در ابوظبی آغاز شد/ حضور وزیر صمت در کنفرانس ابوظبی

معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به آغاز کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی در ابوظبی و اهمیت آن از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و برخی دیگر از مدیران و فعالان عرصه تجارت کشور در این کنفرانس خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز از سازمان توسعه تجارت ایران، سید محمدصادق قنادزاده روز دوشنبه با بیان اینکه ابوظبی میزبان فعالیت‌های سیزدهمین کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی با حضور ۱۷۵ هیات است، اظهار داشت: وزرای بازرگانی و مسئولان بلندپایه‌ای از سراسر جهان در این کنفرانس حضور دارند و درباره قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت‌های تجارت جهانی و بازسازی آینده آن رایزنی خواهند کرد.

معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت افزود: فعالیت‌های سیزدهمین کنفرانس سازمان تجارت جهانی امروز در ابوظبی آغاز شد و تا ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: حاضران در کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی، به دنبال استفاده از دستاوردهای دوازدهمین کنفرانس تجارت جهانی هستند که دستاوردهای بزرگی در حوزه شیلات، امنیت غذایی و تجارت الکترونیک بود.

قنادزاده با اشاره به اینکه سازمان تجارت جهانی، در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده و ناظر بر قوانین و مقررات تجارت جهانی است، ادامه داد: کنفرانس وزارتی تجارت جهانی نیز هر دو سال یک بار برای تصمیم‌گیری و با هدف بررسی و نوسازی و گسترش معاهده‌هایی که نظام تجارت جهانی را شکل می‌دهد، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و همچنین رضا عامری سفیر ایران در امارات و برخی از مشاوران و مدیران ذی‌ربط وزارت صمت و وزارت امور خارجه در این کنفرانس عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی کردند.

کد خبر 71925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =