افتتاح خط ریسندگی شرکت گلرنگ فرش بیدگل با حمایت مالی بانک توسعه صادرات ایران

خط ریسندگی شرکت گلرنگ فرش بیدگل( فرش پایار) با حضورمدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و حمایت مالی این بانک در کاشان افتتاح شد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر افشین خانی ضمن بازدید از کارخانه گلرنگ فرش بیدگل، خط ریسندگی و سالن‌های مربوط به این شرکت با نام تجاری «پایار» را افتتاح کرد.
خط ریسندگی شرکت گلرنگ فرش بیدگل با هدف تکمیل زنجیره تولید، اشتغالزایی و خودکفایی کشور با تأمین مالی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی بانک توسعه صادرات ایران راه‌اندازی شد.
لازم به ذکر است؛ راه‌اندازی این مجموعه، علاوه بر فراهم کردن بستراشتغال برای بیش از ۱۱۵ نفر به طور مستقیم، فرصت مناسبی برای جلوگیری خروج از ارز با هدف تهیه مواد اولیه فرش ماشینی برای کشور را فراهم کرده است.

شرکت گلرنگ فرش بیدگل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان و از مشتریان خوشنام بانک توسعه صادرات ایران است که از تسهیلات و خدمات متنوع این بانک در قالب بسته‌های اعتباری و طرح الماسان بهره‌مند شده است.
در دیدار مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و مدیران ارشد شرکت گلرنگ فرش بیدگل، خدمات متنوع طرح الماسان این بانک تشریح شد؛ این شرکت در نظر دارد از بسته کامل خدمات بانکی شامل ضمانت نامه، اعتبار اسنادی داخلی، تسهیلات ارزی و… استفاده کند.
در این دیدارمقرر شد شرکت گلرنگ فرش بیدگل، با راهنمایی مشتریان خود به منظور گشایش اعتبار اسنادی داخلی از طریق بانک توسعه صادرات ایران برای فروش محصولات طرح افتتاح شده اقدام کند.

شرکت گلرنگ فرش بیدگل، بطور میانگین بالغ بر ۷ میلیون دلار از محل صادرات فرش ماشینی درآمدزایی دارد و محصولات خود را به ۱۸ کشور دنیا صادر می‌کند.
در برنامه افتتاحیه و بازدید از شرکت پایار، رئیس اتاق بازرگانی شهرستان کاشان، معاون اعتبارات، معاون امور شعب و بانکداری شرکتی، مدیر امور ارتباطات، حوزه مدیرعامل و هیأت مدیره و رئیس شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران حضور داشتند.

کد خبر 73637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =