ربع سكه

  • کاهش ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه

    کاهش ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه

    بازار سکه و طلا امروز(شنبه) روند آرامی را پشت سر گذاشت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز جمعه ۱۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان معامله می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه)شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۷۴ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • کاهش قیمت سکه و طلا

    کاهش قیمت سکه و طلا

    قیمت سکه و طلا در بازار آزاد امروز (سه شنبه)با کاهش همراه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان معامله می‌شد.

  • کاهش ۲۵ هزار تومانی قیمت سکه

    کاهش ۲۵ هزار تومانی قیمت سکه

    هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز(دوشنبه) و در بازار آزاد با ۲۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه)شاهد رشد قیمت تمام انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۱۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.

  • کاهش قیمت انواع سکه و طلا

    کاهش قیمت انواع سکه و طلا

    قیمت سکه و طلا امروز (چهارشنبه) و با وجود رشد نرخ انس در بازارهای جهانی کاهشی بود و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

    افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد امروز(سه شنبه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا به دلیل افزایش ۱۵ دلاری انس طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۴۴ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان فروخته می‌شد.

  • کاهش دسته جمعی قیمت انواع سکه

    کاهش دسته جمعی قیمت انواع سکه

    بازار آزاد امروز(دوشنبه)شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ۴۷ هزار تومانی قیمت سکه

    کاهش ۴۷ هزار تومانی قیمت سکه

    بازار طلا و سکه امروز(یکشنبه)هم کاهشی بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • افت قیمت سکه در بازار

    افت قیمت سکه در بازار

    با وجود رشد قیمت طلا در بازار آزاد اما انواع سکه امروز(شنبه)با افت قیمت مواجه بودند.

  • افزایش قیمت سکه و طلا

    افزایش قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه)شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • سقوط سکه به کانال یازده میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی

    سقوط سکه به کانال یازده میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی

    بازار آزاد امروز (سه شنبه)هم شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۲۰ هزار تومان کاهش یازده میلیون و ۵۳۷ هزار تومان معامله می‌شد.

  • سکه ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد

    سکه ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد

    امروز (دوشنبه)نیز در ادامه روند کاهشی قیمت‌ها، سکه و طلا کاهشی بودند به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان معامله می‌شد.

  • تداوم کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    تداوم کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (یکشنبه)هم شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه)شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • بازگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی

    بازگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی

    بازار آزاد امروز(چهارشنبه)هم شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۹۵ هزار تومان افت، به ۱۱ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان رسید.

  • رشد ناچیز قیمت سکه

    رشد ناچیز قیمت سکه

    بازار آزاد امروز(دوشنبه) شاهد رشد ناچیز قیمت سکه طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۶۷ هزار تومان فروخته می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا

    رشد قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز(شنبه) شاهد رشد قیمت طلا و انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.

  • رشد قیمت سکه و طلا

    رشد قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز(سه شنبه) با وجود کاهش ۱۱ دلار و ۴۳ سنتی انس طلا در بازارهای جهانی، شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه)شاهد افت قیمت طلا و سکه بود به نحوی که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسید.

  • رشد ناچیز قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد ناچیز قیمت سکه و طلا در بازار

    هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز(چهارشنبه) در بازار آزاد رشدی ۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته داشت و ۱۱ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • روز متعادل بازار سکه و طلا

    روز متعادل بازار سکه و طلا

    بازار سکه و طلا امروز(سه شنبه)متعادل بود به نحوی که با وجود ثبات قیمت سکه طرح جدید اما سایر انواع سکه با کاهش قیمت مواجه بودند.

  • تداوم کاهش قیمت طلا و سکه

    تداوم کاهش قیمت طلا و سکه

    بازار آزاد امروز (دوشنبه)هم شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۱۷ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (یکشنبه)شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۷۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۱ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • بازگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی

    بازگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی

    بازار آزاد امروز (شنبه)شاهد کاهش قیمت تمامی انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۱ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان به فروش می‌رسید.

  • تداوم افت قیمت طلا و سکه

    تداوم افت قیمت طلا و سکه

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه)نیز مانند روزهای گذشته شاهد افت قیمت طلا و انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۷۸ هزار تومان قیمت خورد.

  • رشد قیمت سکه در بازار

    رشد قیمت سکه در بازار

    با وجود کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی اما قیمت سکه امروز(سه شنبه)افزایشی بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۲ میلیون و ۴۵ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • سقوط سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی

    سقوط سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی

    بازار آزاد امروز (دوشنبه)شاهد افت قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۸۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (یکشنبه)شاهد کاهش قیمت تمامی انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افت قیمت طلا و سکه در بازار

    افت قیمت طلا و سکه در بازار

    تمامی انواع سکه و طلا امروز(شنبه) در بازار آزاد با افت قیمت مواجه بودند به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۲ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان معامله می‌شد.